ارزشیابی توصیفی در ۳۴ صفحه

ارزشیابی توصیفی در 34 صفحه

ارزشیابی توصیفی در ۳۴ صفحه

طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است.این طرح به صورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی ۸۲-۸۱ اجرا و ارزشیابی شد. گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بلافاصله منتشر گردید(محمد حسن مقنی زاده،۱۳۸۱). اجرای آزمایشی این طرح درچهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است. 
مختصات طرح ارزشیابی توصیفی
منظور از روش های توصیفی در ارزشیابی…

محمد باقر

نظرات بسته شده است.