اخراج کاپیتان کرانچ؛ هکر ۷۴ ساله از معروف‌ترین کنفرانس هکری جهان


اخراج کاپیتان کرانچ؛ هکر ۷۴ ساله از معروف‌ترین کنفرانس هکری جهان

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کاپیتان کرانچ، آوریل ۲۰۱۸ در کنفرانس دفکون سخنرانی نخواهد کرد، چرا که ظاهرا از دنیای زیرزمینی هکرها با تیپا بیرون انداخته شده است.

به گزارش خبرآنلاین، جان دراپر، قبل از ظهور هکرها با دنیای فریکینگ/ phreaking و هک تلفن معروف شد اما حالا معلوم شده است بین ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ رفتار جنسی به اسم انرژی درمانی داشته است و رسما به داشتن رابطه با ۶ مرد و چند کم سن و سال متهم شده است.

 

خبر رسوایی جنسی هکر ۷۴ ساله که از وی به عنوان پیرمرد هکرها یا کاپیتان کرانچ نام برده می‌شود؛ باعث شد تا مایکل فارنوم موسس Defcon اعلام کند دعوت از وی را برای کنفرانس ۲۰۱۸ هکرها پس گرفته است .

 

در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ با هک سیستم تلفن AT&T معروف شد و با ساختن جعبه موسوم به Little Blue Box و فروش آن توسط استیو جابز و استیو وزنیاک مشهورتر شد.

 

قرار بود کتابی هم درباره خاطرات هکری خود بنویسد که ظاهرا پروژه نامعلوم است و «آلی مک کی» اعلام نظر رسمی درباره نوشتن یا ننوشتن کتاب خاطرات کاپیتان کرانچ نکرده است.

 

اتان اسمیث گزارشگر «اینداستری استاندارد» اخیرا پرده از کارهای کثیف او برداشت و داستان مصاحبه خود زمانی که ۲۹ ساله بوده را برای بوزفید نیوز نوشت و این چنین هکر ۷۴ ساله آبرویش رفت.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.