اخاذی سیاه از دختر دانش‌آموز در تلگرام


اخاذی سیاه از دختر دانش‌آموز در تلگرام

پسر جوان که با اغفال دختر دانش‌آموز در تلگرام و تهیه عکس‌های سیاه از او اخاذی می‌کرد، بازداشت شد. متهم همچنین دختران و پسران را در اینستاگرام دوست می‌کرد و از آنها پول می‌گرفت. 

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر دانش‌آموزی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از پسر ۱۸ ساله‌ای به اتهام تهیه فیلم غیراخلاقی از وی و اخاذی‌های سریالی شکایت کرد.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش در یک گروه تلگرامی که دختران و پسران دانش‌آموز حضور داشتند، عضو و در آنجا با پسری آشنا شدم. چند هفته پیش دعوایمان شد و قطع ارتباط کردیم. از این موضوع ناراحت بودم و از دختری که دوست و همکلاسی‌ام بود، خواستم با جا زدن خود به‌عنوان پسر، عضو گروه شود و با من ارتباط دوستی برقرار کند تا با این کار حسادت پسری را که دوستش داشتم برانگیزم، غافل از این‌که اجرای این نقشه‌ام مرا به دردسر می‌اندازد .

 

شاکی ادامه داد: بعد از این کار پسر جوان یک روز در نبود خانواده‌ام مقابل خانه‌مان آمد و به زور وارد شد. بعد از حرف زدن با من تهدیدم کرد حالا که تو در گروه تلگرامی با جوان دیگری دوست شده‌ای، بلایی برسرت می‌آورم. آن روز بشدت کتکم زد و با گوشی تلفن همراهش از من عکس‌های غیراخلاقی گرفت و گفت اگر شکایت کنم و ماجرا را با کسی در میان بگذارم، عکس‌ها را در همان گروه تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر می‌کند و آبروی مرا خواهد برد. از ترس این تهدیدها سکوت کردم. چند روز بعد از این ماجرا، او در تلگرام برایم پیامی فرستاد که باید ۵۰۰هزارتومان به او بپردازم در غیر این صورت عکس‌هایم را منتشر می‌کند. از ترس آبرویم این پول را پرداخت کردم. اما او بارها با این ترفند از من اخاذی کرد و این اواخر طلاهایم را می‌خواست. موضوع را به خانواده‌ام گفتم و بعد تصمیم گرفتیم از او شکایت کنیم.

 

ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضایی تحقیقات را برای دستگیری جوان اخاذ آغاز کردند تا این‌که او دو روز پیش شناسایی و بازداشت شد .

 

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی، بازجویی شده و به تهیه عکس‌های غیراخلاقی از دختر دانش‌آموز و اخاذی‌های سیاه از او اعتراف کرد.

 

ماموران در جریان تحقیقات پسر اخاذ متوجه شدند او در اینستاگرام صفحه‌ای دارد که در آنجا نیز با اغفال دختران دانش‌آموز، آنها را با پسران دوست کرده و برای این‌کار از آنها پول می‌گرفت.

 

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: با اعتراف متهم به جرایمش، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگرجرایم سیاه این پسر جوان ادامه دارد .

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.