احتمال جدایی امیری از پرسپولیس قوت گرفت

احتمال جدایی امیری از پرسپولیس قوت گرفت

احتمال جدایی امیری از پرسپولیس قوت گرفت

اخبار,اخبار ورزشی,وحید امیری

هافبک تیم ملی با پیشنهاد مالی خیلی خوب خارجی مواجه شده است.

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس قرار بود ظهر امروز (پنجشنبه) مذاکرات نهایی خود را با وکیل وحید امیری انجام دهد اما این نشست برگزار نشد تا احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان قوت بگیرد. این در حالی است که برانکو نیز مسئولان باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده و خواسته هر چه زودتر وضعیت امیری را مشخص کنند.

 

وکیل امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در متوقف شدن مذاکرات‌‌شان با باشگاه پرسپولیس گفت: برای وحید امیری همچنان پرسپولیس در الویت قرار دارد چرا که شرایط خاص باشگاه را درک می‌کند اما در این میان یک پیشنهاد عالی خارجی هم به امیری شده است که رقم مالی آن خیلی بیشتر از رقمی است که در واقع ما از پرسپولیس خواسته‌ایم.

 

وی افزود: واقعیت این است که اگر پرسپولیس پیشنهاد مطرح شده از سوی ما را بپذیرد وحید قراردادش را تمدید خواهد کرد در غیر این صورت او به پیشنهاد خارجی‌اش جواب مثبت خواهد داد.

 

وکیل امیری در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط احتمال جدایی امیری از پرسپولیس زیاد است یا نه؟ عنوان کرد: تا فردا جمعه همه چیز مشخص خواهد شد. ما پیشنهاد‌مان را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌ایم و باید ببینیم آنها چه تصمیمی می‌گیرند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.