اتوماسیون اداری روی ابر با قیمت ارزان بدون دغدغه نگهداری


اتوماسیون اداری روی ابر با قیمت ارزان بدون دغدغه نگهداری

اتوماسیون رایگان,اتوماسیون اداری رایگان,اتوماسیون اداری روی ابر

 
آیا کسب و کار کوچکی راه اندازی کرده اید و یا در فکر راه اندازی آن هستید ولی میزان بودجه و پول شما برای راه اندازی برخی نیازهای کسب و کار خود کافی نیست؟ همه می دانند که کسب و کار با پول مدیریت می شود از خرید تجهیزات و نرم افزارها گرفته تا پرداخت دستمزد به کارکنان. آیا می خواهید با حداقل هزینه نرم افزارهای کسب و کار خود مانند اتوماسیون اداری، CRM، فرم های پر کاربرد و … را داشته باشید؟ تمام این اتفاق ها در چشم برهم زدنی خواهد افتاد اگر از اتوماسیون اداری رایگان (رایگان برای مدت محدود) روی سرویس دهنده های ابر استفاده کنید.

اتوماسیون اداری روی سرویس دهنده ابر یا همان (SaaS (Software as a Service یک نوع راهکار است که برنامه ها توسط یک فروشنده یا ارائه دهنده خدمات بر روی شبکه اینترنت میزبانی می شود. اتوماسیون اداری روی ابر یک مدل توزیع است که نرم افزار و تمام داده ها روی ابر (Cloud) میزبانی می شود و این داده ها معمولا از طریق یک مرورگر وب برای کاربران آن قابل دسترسی است.

این اتوماسیون رایگان برای بسیاری از مصرف کنندگان بسیار محبوب و مشهور است بنابراین کسانی که می خواهند کسب و کار جدیدی را شروع کنند از اتوماسیون روی سرویس دهنده های ابر SaaS استفاده می کنند.

سیستم اتوماسیون اداری دارای بروزرسانی خودکار و دارای قابلیت مدیریت است و مهمتر اینکه هزینه های آن بسیار کمتر از سرمایه گذاری بر روی خرید و نصب نرم افزار است چون نرم افزار از راه دور میزبانی می شود و کسانی که خواهان استفاده از آن هستند تنها باید ماهانه بابت استفاده از سرویس و نرم افزار ها مبلغی را ماهانه، سه ماهه یا سالانه به ارائه دهنده خدمات بپردازند. البته در این میان چون نیاز به خرید و راه اندازی نرم افزارها نیست و از طرف دیگر نیازی به هزینه کردن بابت نگهداری تجهیزات نیست، بسیار مقرون به صرفه است و کسب وکارهایی که در ابتدای کار سرمایه زیادی ندارند، می تواند بهترین گزینه باشد. در کل شاید استفاده یک سال از اتوماسیون اداری روی بستر ابر هزینه یک صدم و شاید کمتر از راه اندازی محلی اتوماسیون اداری فقط برای خود سازمان داشته باشد.

شاید عده ای باز فکر کنند که باید ماهانه مبلغی را به شرکت سرویس دهنده های ابری SaaS بپردازند ولی بحث این است باید به این پرداخت ها به مانند پرداخت پول برای آب و برق نگاه کنند از این رو استفاده از این سرویس اتوماسیون ابری نیز خود یک دارایی محسوب می شود.

استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری دارای مزیت های دیگری است. وقتی کسب و کاری رشد می کند به دنبال آن کارمندان نیز افزایش می یابد بنابراین تنها کافی است از طریق جستجوگر اینترنت کاربران جدید شما به اتوماسیون روی سرویس دهنده های ابر متصل شده و از نرم افزارها و خدمات استفاده کنند. این سیستم دارای انعطاف پذیری بالایی است چون اگر کاربران آن در محل کار نباشند می توانند از هر جایی که می توان به اینترنت دسترسی داشت به اتوماسیون و اطلاعات شرکت دسترسی داشت و کارها را از هر جا انجام داد.

اتوماسیون اداری رایگان برای شروع کار در ماه اول از مجموعه وسیعی از نرم افزار ها و دارای وظایف برنامه ریزی شده است بنابراین برای کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود مناسب است. قابلیت ایجاد گردش کار خودکار را دارد و موجب افزایش کارایی شرکت می شود.

 

مدیران و کارکنان در لحظه می توانند به گزارشات دسترسی پیدا و تجزیه و تحلیل کرده و تصمیمات خوبی برای برنامه ریزی شرکت مانند پیش بینی فروش، بودجه بندی و … بگیرند.

اتوماسیون اداری ارزان امکان همکاری تیمی را نیز بهبود می بخشد چرا که هر همکاری بخواهد می تواند از هر جایی با اتصال به اینترنت به گروه ملحق شود. از سوی دیگر دارای سیستم یکپارچه سازی است و این اجازه را به مدیران می دهد که بر کار اصلی خود متمرکز شوند و بهره وری شرکت و کسب و کار را افزایش دهند. حتی این امکان را به شرکت ها و کسب و کارهای کوچک می دهد که با کسب و کارها و شرکت های بزرگ رقابت کنند، چرا که منابع و هزینه ها کاهش می یابد.

اکنون با وجود معرفی این سیستم اتوماسیون اداری بهترین زمان برای داشتن اتوماسیون اداری برای هر کسب و کاری است چرا که امکان مدیریت مناسب اسناد کسب و کار را به ارمغان خواهد آورد، بنابراین می توانید همین حالا کار خود را با اتوماسیون روی سرویس دهنده های ابر «آی کن» شروع کنید.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.