اتمام ۲۰ درصد از فیلمبرداری "از یادها رفته"/ تولید با حضور بازیگران جدید در سال ۹۷ ادامه دارد+عکس


اتمام ۲۰ درصد از فیلمبرداری "از یادها رفته"/ تولید با حضور بازیگران جدید در سال ۹۷ ادامه دارد+عکس

تهیه کننده سریال “از یادها رفته” گفت: ۲۰ درصد از فیلمبرداری سریال “از یادها رفته”به پایان رسیده است و با توجه به روند تولید فکر می‌کنم در سال ۹۷ نیز ساخت اثر ادامه داشته باشد. 

اکبر تحویلیان تهیه کننده تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان، درباره آخرین مراحل تولید سریال “از یادها رفته” گفت: ۲۰ درصد از فیلمبرداری سریال “از یادها رفته” به پایان رسیده است و با توجه به روند تولید فکر می‌کنم در سال ۹۷ نیز ساخت اثر ادامه داشته باشد. 

 

وی درباره لوکیشن و بازیگران حاضر در سریال “از یاد رفته ها” اظهار کرد: فیلمبرداری در شهرک غزالی انجام می‌شود و بازیگران بسیاری در “از یادها رفته” حضور دارند، آخرین بازیگر که به مجموعه اضافه شد “کامران تفتی” بود و در ادامه کار نیز قرار است بازیگران جدید زیادی به گروه اضافه شوند. 

  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,سریال از یادها رفته

تهیه کننده “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” درباره بازیگرانی که تا کنون جلوی دوربین سریال “از یادها رفته” بازی کرده اند بیان کرد: بازیگرانی همچون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب و کامران تفتی به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفته اند.

 

تحویلیان درباره شرایط تولید “از یادها رفته” و فضای کار خاطرنشان کرد: تولید هر اثری قطعاً سختی‌های خود را دارد و بی اشکال نیست اما تولید “از یادها رفته” به خوبی جلو می‌رود و فضای کار و تعامل عوامل نیز بسیار خوب است.

  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,سریال از یادها رفته

گفتنی است؛ تصویربرداری سریال “از یادها رفته” از مرداد ماه آغاز شده و تاکنون بیش از ۱۱۰ جلسه از تصویربرداری سریال گذشته است و گروه سازنده تمام ایام هفته از ساعت ۶ صبح الی ۱۸ در شهرک سینمایی غزالی مشغول بکار هستند.

 

مجموعه تلویزیونی “از یادها رفته” به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد.

 

عوامل سریال “از یادها رفته” عبارتند از کارگردان: بهرام بهرامیان، نویسندگان: حامد افضلی، رویاخسرو نجدی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: شوکا زندباف، صدابردار: محمد علی درگاهی، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی، مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات: مرتضی پیر هادی، مسئول لباس: غزل آلوسی، عکاس: پریدخت اصباح، متین تحویلیان، کارگردان پشت صحنه: هوشنگ فلاح رضایی، مشاور امور رسانه ای: علی زادمهر، تهیه کننده: اکبر تحویلیان، محصول شبکه پنج سیما.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.