آیا باید در مورد ارگاسم با همسرتان صحبت کنید؟


آیا باید در مورد ارگاسم با همسرتان صحبت کنید؟

ارگاسم مردان

زنانی وجود دارند که در تمام طول زندگی شان ارگاسم را تجربه نکرده اند‎

 

زنانی وجود دارند که در تمام طول زندگی شان ارگاسم را تجربه نکرده اند. آیا باید در مورد ارگاسم با همسرشان صحبت کنند؟

 

چگونه در مورد ارگاسم با همسرم صحبت کنم؟ 

داشتن ارگاسم باید به عنوان یکی از حقوق اولیه یک زن در نظر گرفته شود. چه چیزی بهتر از لبخند درخشان همسرمان بعد از پمپاژ دوپامین در بدنش است؟ ولی متاسفانه رسیدن به ارگاسم برای ما خانم ها کار سختی است.

 

بر اساس مطالعه اخیر در آرشیو مجله رفتار جنسی (Sexual Behavior) تنها ۶۵% زنان قادر به رسیدن به ارگاسم در طول رابطه جنسی هستند. حتی بدتر از آن این است که زنانی وجود دارند که در تمام طول زندگی شان ارگاسم را تجربه نکرده اند.

 

الیزابت لویید (Elisabeth Lloyd) استاد زیست شناسی و محقق موسسه کینزی، روی این پدیده مطالعه کرده است.بر اساس تحقیقات او ۱۱% زنان هرگز به ارگاسم دست پیدا نمی کنند. تلاش برای تجربه چیزی که به صورت طبیعی برای بسیاری از زنان اتفاق می افتد ممکن است احساس نا امیدی، خجالت و شرمندگی در پی داشتته باشد. اگر شما جزو این دسته هستید، احتمالا با خودتان درگیر هستید که آیا این مساله را با شریک تان در میان بگذارید یا خیر.

 

ونسا مارین (Vanessa Marin) سکس تراپیست، می گوید زمان آن رسیده که حرف تان را بزنید، قبل از اولین رابطه همه چیز را بیان کنید. برای رسیدن به حق تان، برای صحبت در مورد ارگاسم کمی شجاعت لازم است و همچنین تنظیم انتظارات شریک تان به هر دوی شما کمک خواهد کرد تا روی پیدا کردن نحوه ایجاد احساس خوب در شما تمرکز نمایید.

 

اگر به تازگی وارد رابطه جدیدی شده اید، مثلا می توانید بگویید که من تا به حال ارگاسم نشده ام، پس بهتر است فعلا چنین هدفی نداشته باشیم، مشکلی نداری؟ این مرحله مهم است، چون تمرکز روی رسیدن به اوج در واقع همه چیز را بدتر می کند، باعث افزایش تنش در بدن تان و قفل کردن شما از نظر ذهنی خواهد شد.

 

زمانی که مشکل تان را مطرح نمایید، می توانید بدون فشار وارد وضعیت جنسی شوید و به ذهن تان اجازه دهید مانند یک اسفنج تمام این احساسات متفاوت که حین معاشقه و دخول ایجاد می شود را جذب کند. و زمانی که احساس آرامش و راحتی داشته باشید، این آرامش، به اندام تناسلی شما هم منتقل خواهد شد.

 

اگر مدت زمان زیادی از رابطه تان گذشته و گاهی تظاهر به ارگاسم کرده اید هم باید این جسارت را به خرج دهید که در مورد ارگاسم نشدن خود با شریک زندگی تان صحبت کنید. شریک شما ممکن است در ابتدا (هنگامی که به او می گویید) ناراحت شود، ولی می توانید برایش توضیح دهید که به هیچ عنوان قصد آسیب زدن به احساسات او را نداشته اید، اجازه دهید بداند چرا ارگاسم تان را جعل می کرده اید. 

 

صحبت کردن با شریک تان می تواند اولین قدم برای تجربه واقعی ارگاسم باشد. شما باید پیش از این که به فکر کمک دیگری باشید، از خودتان شروع کنید و نقاط حساس بدن خود را شناسایی نمایید تا بهترین راه تحریک شدن را بیاموزید. پیدا کردن نقاط حساس و تحریک پذیر بدن تان و نحوه ی تحریک آن ها برای رسیدن به ارگاسم حین رابطه با یک نفر دیگر کار بسیار سختی است، بنابراین خودتان باید در ابتدا این نقاط را در بدن خود پیدا کنید. به محض این که متوجه شوید چه روش هایی می تواند شما را به درستی تحریک کند، میتوانید آن را با شریک تان در میان بگذارید تا برای رسیدن شما به ارگاسم انجام دهد.

  

منبع: seemorgh.com

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.