آموزش سوت زدن توسط آخوند

آخوند سوت زن

سوت زدن توسط آخوند

آموزش سوت زدن توسط آخوند. سخنگوی قوه قضائیه که در جمع دانشجویان بدون دست سوت زد……

برای دیدن کلیپ کمی صبر کنید.

این فیلم از شبکه صدا و سیمای ایران پخش شد. مثل این که حاج آقا جوگیر شده بود

طنز تفکر برانگیز است و ماهیتی پیچیده و چند لایه دارد. گرچه طبیعتش بر خنده استوار است، اما خنده را تنها وسیله‌ای می‌انگارد برای نیل به هدفی برتر و آگاه کردن انسان به عمق رذالت‌ها. گرچه در ظاهر می‌خنداند، اما در پس این خنده واقعیتی تلخ و وحشتناک وجود دارد که در عمق وجود، خنده را می‌خشکاند و انسان را به تفکر وامی‌دارد. به همین خاطر دربارهٔ طنز گفته‌اند: «طنز یعنی گریه کردن قاه قاه، طنز یعنی خنده کردن آه آه.» در نتیجه طنز را می‌توان مانند یک تیغ جراحی فرض نمود زیرا کار تیغ جراحی برش جایی به منظور بهبود آن می‌باشد.

کلیپ سرا وب‌سایت

‫2 نظر

  • http://mardomsara.com/file/pic/photo/2013/07/afb5fc718985c393128211ce65cea4e7_500.jpg

    داشتن سرگرمی فقط برای گذران وقت نیست؛ سرگرمی می‌تواند کیفیت زندگی شما را بهبود دهد. سرگرمی کاری است که برای لذت یا تفریح انجام می‌دهید. این کارها را در اوقات فراغت‌تان انجام می‌دهید و برای انجام آن‌ها حقوق نمی‌گیرید. از آنجا که سرگرمی‌ها، فعالیت‌های اوقات فراغت هستند، خیلی از مردم سرگرمی را به عنوان چیزی لوکس می‌دانند که از پس هزینه‌های آن برنمی‌آیند:«کی وقتشو داره؟»

  • https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/05/29/1396052913295839411701184.jpg

    آخوند، واژه‌ای فارسی، به معنی دانشمند، پیشوای دینی و معلم است که نخستین مورد کاربرد این واژه در ایران، به مثابه عنوانی احترام‌آمیز برای روحانیون دانشمند، به دوره تیموریان مربوط می‌شود. در عصر قاجار کاربرد این کلمه گسترش بیش‌تری یافت و شامل مدرسان مکتب‌خانه‌ها نیز گردید و در میان دانشمندان آن روزگار هنوز جایگاهی والا داشت. به عنوان مثال ملا محمدکاظم خراسانی (درگذشت ۱۳۲۹ق)، مشهورترین فقیه و مدرس پایان دوره قاجار، آخوند نامیده می‌شد. اکنون این کلمه به گونه عام برای روحانیون به‌کار می‌رود.

  • نظرات بسته شده است.