آمریکا از برنامه داعش برای حمله به عربستان خبر داد

آمریکا از برنامه داعش برای حمله به عربستان خبر داد

آمریکا از برنامه داعش برای حمله به عربستان خبر داد

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,داعش
ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا، روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان حملات هوایی در ۲۴ آوریل در سوریه، «منور المطیری» عضو داعش را کُشت که برای حمله علیه عربستان سعودی برنامه‌ریزی می‌کرد. 

ائتلاف آمریکایی می‌گوید در جریان حملات هوایی در سوریه، شماری از سرکردگان گروه تروریستی داعش را کشته است که برای هدف قرار دادن عربستان سعودی، ایالات متحده و سوئد برنامه‌ریزی می‌کردند.

 

به گزارش ایلنا به نقل از رای‌الیوم، ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا، روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان حملات هوایی در ۲۴ آوریل در سوریه، «منور المطیری» عضو داعش را کُشت که برای حمله علیه عربستان سعودی برنامه‌ریزی می‌کرد.

 

این ائتلاف همچنین از کُشتن «سفیان مکوح» جنگجوی بلژیکی خبر داد که به منظور برنامه‌ریزی برای هدف قرار دادن ایالات متحده و منافع آن، به سوریه رفته بود. این بیانیه مشخص نکرده که آیا این تروریست داعشی در همان حمله کشته شده است یا در حادثه‌ای جداگانه.

 

طبق این بیانیه، «سیماک» مسئول اطلاعاتی داعش نیز در جریان حمله هوایی ائتلاف در ۱۲ ژوئیه به قتل رسید. این شخص با گروهی در ارتباط بود که برای آغاز حملاتی در سوئد، برنامه‌ریزی می‌کرد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.