آمادگی کانادایی‌ها برای بررسی سقوط هواپیما/ فرانسوی‌ها امشب می‌رسند


آمادگی کانادایی‌ها برای بررسی سقوط هواپیما/ فرانسوی‌ها امشب می‌رسند

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث,هلی‌کوپتر
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در شرایطی که هیات هفت نفره فرانسوی امشب (دوشنبه) به ایران می‌رسند تا ابعاد مختلف این سانحه را بررسی کنند، کانادایی‌ها نیز به عنوان سازندگان موتور هواپیما اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به ایران کمک کنند.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از سقوط هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، مکاتباتی با فرانسوی‌ها برای بررسی علل ‌دقیق این حادثه که به ایران بیایند، صورت گرفت و اعلام شد که از سوی آنها یک تیم هفت نفره به ایران می‌آید و امشب (دوشنبه) به ایران می‌رسند.

 

وی درباره اعلام آمادگی کانادایی‌ها نیز در این رابطه توضیح داد: در این زمینه صحبتی صورت نگرفته است، اما آنها اعلام کرده‌اند که در صورت نیاز به ما کمک خواهند کرد.

 

همچنین در کنار تداوم عملیات تجسس برای یافتن لاشه هواپیما جلسه هماهنگی کمیته‌ قضایی بررسی سانحه نیز در سازمان هواپیمایی کشور تشکیل شده است که این جلسه به دستور دادستان کل کشور و با حضور مقامات قضایی، نماینده وزیر راه و شهرسازی، مدیران عامل و مسئولان شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان بررسی سانحه برگزار شده است.

 

در این جلسه پس از جمع بندی مباحث دستگاه قضایی در خصوص حل و فصل مشکلات و همکاری همه جانبه برای بررسی ابعاد این حادثه تاکید شده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.