آقایان با این مدل موها در سال جدید جذاب تر شوید


آقایان با این مدل موها در سال جدید جذاب تر شوید

همیشه جدیدترین ها می تواند چهره و ظاهر شما را به روز تر جلوه دهد مثل انتخاب مدل مویی که سالهای اخیر برای آقایان پیشنهاد می شود. درست است که همیشه به آرایشگرمان اعتماد می کنیم و از او می خواهیم که مدلی را که به فرم صورتمان می آید، بزند اما گاهی هم دوست داریم که جدیدترین و محبوب ترین مدل ها را امتحان کنیم. با شروع سال جدید، شاید شما هم بخواهید که تغییراتی به صورت خود دهید. اگر تمایل دارید که با جدیدترین مدل های موی مردانه آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

راک 

انواع مدل مو مردانه

انواع مدل مو مردانه‎

 

اگر سبک راک را می پسندید، حتما از این مدل مو هم خوش تان خواهد آمد. اما این مدل نیاز به صبوری دارد، به این علت که شما باید برای درست کردن آن، زمان زیادی را در مقابل آینه بگذرانید. اگر به این مدل علاقه دارید، هنگام کوتاه کردن موها، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای موهایتان را کمتر کوتاه کند. این مدل مو شما را  فردی مدرن و به روز نشان می دهد.

  

آلمانی 

زیباترین مدل مو مردانه

 

یکی دیگر از مدل موهایی که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، مدلی است که در آن بالای موها بلند و پهلوها خالی است. این مدل را برای پسران جوانی که صورتهای گرد و پر و موهای خیلی صافی دارند توصیه می شود چرا که موهای کوتاه دو طرف صورت بر کشیدگی چهره آنها اضافه خواهد کرد. 

  

عقابی

انواع مدل مو مردانه

 

در این مدل مو اطراف سر نسبتا خالی و بالای سر بلند است. تنها تفاوت اش با مدل قبلی در این است که در این مدل موهای بلند به سمت بالا شانه می شود، در حالی که در مدل قبلی موها خوابیده است.

  

چتری 

زیباترین مدل مو مردانه

 

برای این مدل، کافی است که قسمتی از موهایتان را روی پیشانی بریزید. این مدل مو به برخی از آقایان، به خصوص آنهایی که فرم صورت مثلثی شکل دارند، می آید.

  

فرق کج 

انواع مدل مو مردانه

 

این مدل مو، یکی از ساده ترین مدل موهاست که به تمام آقایان می آید. به بیان دیگر، آقایان با هر فرم صورتی می توانند این مدل را امتحان کنند. محبوبیت این مدل به سالها قبل باز می گردد. اگر شما هم دوست دارید که آن  را امتحان کنید، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای سرتان را کمتر کوتاه کند. برای درست کردن این مدل، موهایتان را با کرم مو کمی چرب، سپس آن را با شانه به یک طرف هدایت کنید.

  

حجیم ساده 

زیباترین مدل مو مردانه

 

این مدل مو برای آقایانی که موهای پر پشتی در قسمت جلوی سر دارند، مناسب است. در این مدل دیگر احتیاجی نیست که از حجم موهایتان کم کنید. موهایتان را به سمت بالا شانه کنید و بگذارید که مو حالت طبیعی خود را حفظ کند.

 

تن تنی 

انواع مدل مو مردانه

 

این مدل را بیشتر برای پسران نوجوان پیشنهاد می‌کنیم زیرا در این مدل تمام موها از پشت سر تا جلو کوتاه و کاملا خورد خواهد شد و تنها در قسمت جلو یا همان بالای پیشانی کمی ‌از بقیه نقاط بلندتر است و به سمت بالا شانه می شود. در صورت داشتن پیشانی بلند آن را کمی ‌به سمت جلو مایل کنید.

 

تیغ تیغی  

زیباترین مدل مو مردانه

 

شاید بگویید که این مدل هیچ جذابیت خاصی ندارد اما برای آقایانی که فرم صورت مربعی یا بیضی دارند، بسیار مناسب است و چهره شان را از این رو به آن رو خواهد کرد. برای این مدل لازم است که کمی از قسمت بالای موهایتان را بلندتر از پهلوها  بزنید. سپس آن را به صورت تیغ تیغی حالت داده و به سمت بالا هدایت کنید.

 

مکعبی 

زیباترین مدل مو مردانه

 

این مدل مو در میان آقایانی که موهای ضخیم و وز دارند، مجبوبیت خاصی دارد. برای درست کردن آن، لازم نیست شما کاری بکنید، کافی است از آرایشگرتان بخواهید تا موهایتان را حالت مکعبی کوتاه کند.

 

منبع: برترین ها

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.