آغاز ثبت‌نام پذیرش بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد از ساعت ۹


آغاز ثبت‌نام پذیرش بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد از ساعت ۹

  اخباردانشگاه ,خبرهای  دانشگاه, کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم ۹۷-۹۶ از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه سوم بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ادامه خواهد داشت. 

به گزارش ایسنا، کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در ۲۰رشته/محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و ۲۰ محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام نمایند.

 

شایان ذکر است دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای،کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم ۴ ساله نظام قدیم، در هر رشته ای ازکاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند.

 

متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

 

به گزارش مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه واجدین شرایط می توانند بدون توجه به محدودیتهای اعلامی در رشته تربیت بدنی ثبت نام نمایند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.