آشنایی با ماشین آلات صنعتی راه سازی

آشنایی با ماشین آلات صنعتی راه سازی

آشنایی با ماشین آلات صنعتی راه سازی

در مبحث صنعت و ماشین آلات راه سازی که وارد می شویم با لیفتراک که یکی از مهمترین ماشین آلات صنعتی راه سازی می باشد بیشتر برخورد می کنیم.

لیفتراک

ماشین آلات صنعتی راه سازی,ماشین آلات راهسازی,لیفتراک

  فروش قطعات لیفتراک


به گزارش بیتوته، شرکت ایران هیدرولیک مرکزی در سال  1370 با همکاری مهندسین مجرب در زمینه ماشین آلات راه سازی در راستای فروش قطعات لیفتراک و تامین نیازهای هر لیفتراک تاسیس گردید که نمایندگی های بسیاری از شرکت های مختلف را توانست جلب نماید که نمایندگی های مختلف را می توان: نمایندگی کوماتسو، نمایندگی لیفتراک سهند، نمایندگی تویوتا و… نام برد.

لودر

ماشین آلات صنعتی راه سازی,ماشین آلات راهسازی,لودر

 فروش قطعات لودر


متخصصان و مهندسین تحصیل کرده و کارامد باعث شدن که شرکت ایران هیدرولیک مرکزی یکی از شرکت های پر قدرت در تمام زمینه های ماشین آلات راه سازی شود همچنین توانسته قطعات لودر که یکی از مهمترین آنها قطعات لودر ولوو می باشد را تحت حمایت خود نماید که در این زمینه نیز نمایندگی های بسیاری را به خود جلب نموده  که چندی از نمایندگی های لودر می توان به نمایندگی دوسان ، نمایندگی هپکو ، نمایندگی کوماتسو و نمایندگی ولوو و … نام برد

بلدوزر

ماشین آلات صنعتی راه سازی,ماشین آلات راهسازی,بلدوزر

 فروش قطعات بلدوزر


یکی دیگر از دستگاه ها و ماشین آلات راه سازی که بسیار پر اهمیت می باشد بلدوزر نام دارد بلدوزر که با نام bulldozer یا (هموار ساز) یکی از ماشین آلات ساختمانی و عمرانی بوده نحوه حرکت آن به صورت خزیدن به وسیله چرخهای زنجیری می باشد. بلدوزر داداری تیغه فولادی در جلو می باشد که می تواند حجم بسیاز زیاد از خاک مان : شن و ماسه و نخاله را نیز جابجا و حمل نماید. شرکت ایران هیدرولیک مرکزی برای تامین نیاز این ماشین قطعات بلدوزر و لوازم یدکی بلدوزر را همواره با ماشین های دیگر تامین می نماید و در این زمینه نیز نمایندگی های بسیاری را توانسته جلب خود نماید که می توان به نام های: نمایندگی کوماتسو، نمایندگی کاترپیلار، نمایندگی لیبهر، نمایندگی هپکو، نمایندگی زوملاین، نمایندگی نیوهلند، نمایندگی بلدوزرهای چینی و … را نام برد.

جرثقیل

ماشین آلات صنعتی راه سازی,ماشین آلات راهسازی,جرثقیل

 فروش قطعات جرثقیل


یکی دیگر از دستگاه ها و ماشین آلات راه سازی جرثقیل می باشد نام دیگر جرثقیل  (Crane) که جهت باربرداری و جابه جایی بار به صورت معلق در هوا می باشد که این فعالیت در آن، به وسیله قلاب یا سایر تجهیزات مشابه انجام می شود را جرثقیل انجام می دهد. قطعات جرثقیل نیز و تامین نیاز های این ماشین یکی از ساختار اصلی شرکت ایران هیدرولیک مرکزی می باشد. نمایندگی های مختلفی که ایران هیدرولیک مرکزی توانسته جلب خود نماید را می توان با نام های: قطعات جرثقیل کاتو و نمایندگی کاتو ، نمایندگی تادانو و … را نیز نام برد.

بیل مکانیکی

ماشین آلات صنعتی راه سازی,ماشین آلات راهسازی,بیل مکانیکی

 فروش قطعات بیل مکانیکی

کارکرد این دستگاه و ماشین  به این صورت می باشد که شامل بازوی مفصلی (دکل و استیک) و با کت و کابین گردان (فیرو) در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ لاستیکی در زیر می باشد. این ماشین ارتقاع یافته بیل های بخار است. قابلیت این ماشین نصب چکش (پیکور) بسیار پر کاربرد است و نصب مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک، گراپ و دیگر وسایل اشاره کرد. تامین و قطعات بیل مکانیکی نیز یکی از موارد اصلی شرکت ایران هیدرولیک مرکزی می باشد . در صورتی که شما نیز مالک و راننده ی این ماشین آلات راه سازی هستید بی شک به لوازم یدکی  و قطعات نیاز خواهید داشت شرکت ایران هیدرولیک یکی از شرکت هایی می باشد که می توان در این زمینه به آن تکیه نمود.
 
راه های ارتباطی :
وب سایت :
http://hydrocenter-co.com
https://hydrocenter-co.net
https://hydrocenter-co.org

 

شبکه های اجتماعی :
اینستاگرام: hydro_center
کانال تلگرام: hydrocenterco

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.