آسمان تهران بارانی می‌شود


آسمان تهران بارانی می‌شود

  اخبار اجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,هواشناسی
مدیر واحد پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز(۲۰ اسفندماه) در شمال شرق،‌شرق و اواسط روز زاگرس مرکزی ونواحی مرکزی کشور، بخش‌هایی از البرز مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی ، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

  ایسنا نوشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در برخی مناطق جنوب شرق و جنوب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

 

وی در ادامه گفت:‌ فردا (۲۱ اسفندماه ) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور با شدت بیشتری ادامه می‌یابد همچنین با عبور موجی از جنوب کشور در زاگرس مرکزی و جنوبی ، مناطق جنوبی و به تدریج شرقی کشور تقویت بارش پیش‌بینی می‌شود و بارندگی به صورت رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در برخی مناطق وزش باد شدید رخ می‌دهد.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز سه شنبه (۲۲ اسفندماه) بارش محدود به نوار شرقی کشور و پاره‌ای از نقاط استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان می شود و به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

 

به گفته وی خلیج فارس امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ اسفند ماه ) و دریای خزر از اواخر وقت دوشنبه و روز سه شنبه (۲۱ و ۲۲ اسفند ماه) مواج می‌شود.

 

وی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران روز دوشنبه (۲۱ اسفندماه) کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان پایتخت روز سه شنبه (۲۲ اسفند ماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که در این روز دما به ۱۹ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.