آزمون ارشد فراگیر پیام نور جمعه برگزار می شود


آزمون ارشد فراگیر پیام نور جمعه برگزار می شود

  اخباردانشگاه ,خبرهای دانشگاه ,آزمون ارشد فراگیر پیام نور

آزمون سراسری ۹۶ صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد. 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ساعت ۱۲ شب فردا پنجشنبه ۷ دیماه می توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.

 

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) از ساعت ۱۲ سه‌­شنبه ۵ دی ماه ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

 

وی افزود: تا کنون ۱۹ هزار و ۸۱۰ نفر پرینت کارت را دریافت کردند. داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه فرصت دارند پرینت آن را تهیه کنند.

 

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون و برگه راهنمای آزمون براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

 

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار می شود. شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح خواهد بود و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه ها است، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

 

توکلی خاطرنشان کرد: در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد هستند.

 

وی افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته است. این آزمون نمره منفی ندارد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.