آرایش تابستانی با سایه چشم صورتی

آرایش تابستانی با سایه چشم صورتی

 

آرایش تابستانی با سایه چشم صورتی

 

آرایش چشم با سایه صورتی

سایه چشم صورتی

با رسیدن فصل تابستان، استفاده از رنگهای مشکی و تیره کمتر شده و لباسهای رنگی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای ست کردن آرایش با لباسهای رنگی و آب دار، تابستان بهترین موقع برای استفاده از لوازم آرایش با رنگهای روشن است. پس شجاع باشید و از رنگهای جذاب و خوش رنگ هم در استایل لباس هم در آرایشتان استفاده کنید.

رنگهای روشن تر را می توانید برای یک آرایش ساده و روزانه استفاده کنید و رنگهای تیره تر برای میهمانی های رسمی انتخاب خوبی خواهند بود. با استفاده از ترکیب این رنگها نیز می توانید یک آرایش دودی زیبا و جذاب روی چشمانتان داشته باشید و باعث شوید چشمانتان توجه بیشتری را جلب کنند.

با توجه به اینکه روزها در این فصل بسیار گرم و شرجی هستند معمولا نمی شود در طول روز آرایش زیادی داشت اما در میهمانی های شبانه که در فضایی خنک تر برگزار می شوند به راحتی می توان از رنگهای گرم و تیره مخصوص تابستان برای آرایش استفاده کرد و این زمان مناسبی برای داشتن یک آرایش تیره با رنگ صورتی است. از روشهایی که برای نگهداری آرایش در فصل گرما قبلا گفتیم، برای شروع آرایش استفاده کنید.

یک پالت رنگی صورتی ساده تهیه کنید. نیازی نیست این سایه چشم خیلی رنگ داشته باشد یک پالت رنگی چهار رنگ یا شش رنگ نیز می تواند مناسب باشد. سایر لوازم آرایشی که نیاز دارید یک مداد چشم مشکی، ریمل و کانسیلر است.

همیشه آرایش را با زدن پرایمرهای آرایشی آغاز کنید. این کار باعث می شود آرایش دوام بیشتری داشته باشد. سپس یک خط باریک با مداد چشم مشکی بکشید. می توانید از سایه چشم مشکی نیز استفاده کنید به شرطی که بتوانید خط تیره را به باریکی پشت چشمتان بکشید. در انتهای چشم این خط را کمی ضخیم تر کنید.

حالا نوبت به سایه زدن می رسد، در بین پالت رنگی که تهیه کرده اید رنگ شادتر و جذاب تر که البته تیره نیز باشد را انتخاب کنید و آن را در انتهای چشمتان بزنید طوری که بالای خط مشکی که کشیدید بنشیند. این رنگ را از وسط پلک تا بیرون چشم بکشید. رنگ صورتی روشن تر را از پالت رنگی انتخاب کرده و به داخل پلک بکشید. این رنگ را نیز دقیقا از جایی که رنگ تیره قبلی را زده اید به داخل چشم اعمال کنید. با استفاده از یک براش، جایی که این دو کنار هم قرار گرفته اند را محو کنید که خطی بین رنگ صورتی تیره و روشن باقی نماند.

حالا کافیست یک خط چشم باریک بالای چشمتان بکشید و مژه هایتان را پس از فرمژه زدن ریمل بزنید تا جذابیت چشمان تکمیل شود.

منبع: بانوی شهر

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.