آخرین وضعیت کودک رها شده در خمینی شهر


آخرین وضعیت کودک رها شده در خمینی شهر

اخبار,اخبار حوادث,کودک آزادری در اصفهان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در رابطه با کودکی که گفته می‌شد در خمینی شهر اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، گفت: این کودک در خمینی شهر اصفهان پیدا شده و هم اکنون نیز در همین شهرستان خدمات درمانی دریافت می‌کند.

مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت کودک رها شده در خمینی شهر اظهار کرد: این کودک امروز عمل جراحی داشت، اما اعلام جزییات وضعیت سلامت او در صلاحیت دانشگاه علوم پزشکی است. ولی در مجموع حال کودک مساعد است.

 

وی ادامه داد: محل و دلیل کودک آزاری مشخص نیست. هم اکنون نیز در شهرستان خمینی شهر خدمات درمانی دریافت می‌کند اما محل ضرب و شتم مشخص نیست و ممکن است خمینی شهر نباشد. این کودک هنوز تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان بستری است و هنوز به سازمان بهزیستی منتقل نشده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: این کودک در مراکز بهزیستی سکونت خواهد کرد تا زمانی که وضعیت آن مشخص شود. در صورتی که والدین این کودک پیدا شده و کودک احراز هویت شود کارشناسان و مددکاران این سازمان با وسواس و در هماهنگی کامل با تصمیمات دادگستری از امنیت کودک اطمینان حاصل خواهند کرد و چنانچه امنیت کودک تضمین شده نباشد به والدین باز گردانده نمی‌شود.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.