آجرلو: می‌خواهیم با سائلام قهرمان ایران و آسیا شویم/ من از او نخواستم به نماز جمعه برود


آجرلو: می‌خواهیم با سائلام قهرمان ایران و آسیا شویم/ من از او نخواستم به نماز جمعه برود

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,سردارآجرلو

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تمام امور تیم را به سائلام سپردم چون با او می‌خواهیم قهرمان ایران و آسیا شویم.

به گزارش ایسنا ،  مصطفی آجورلو در جلسه معارفه سرمربی جدید تیم به بازیکنان اظهار داشت: من از سائلام فقط انتظارات فوتبالی دارم، حتی در جریان حضور در نماز جمعه به او نگفتم که با هم به آنجا برویم و این اتفاق با علاقه و اشتیاق و به درخواست خود او رخ داد که من هم طبیعتا همراهی کردم. انتظارات من از او در چارچوب فوتبال خواهد بود و نه چیزی غیر از این.

او افزود: زندگی شخصی هرکسی به خودش مربوط است و قرارداد ما در چارچوب فوتبال خواهد بود. ما برای رسیدن به پیروزی دست به رفتارهای غیر اخلاقی نمی‌زنیم و معتقدیم که باید در زمین مسابقه به حقمان برسیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سائلام یعنی سالم از نظر فکری، ذهنی و کاری. یک سرمربی سالم به تبریز آمده تا این تیم را قهرمان کند و ما هم تمامی خواسته‌هایش را در اختیارش قرار می‌دهیم تا بتواند تیم ما را قهرمان ایران و آسیا کند. تمام مدیران و مربیانی که تا امروز بودند برای ما محترم هستند و برای این باشگاه زحمت کشیدند. حال ما باید آینده‌ای خوب برای این باشگاه رقم بزنیم تا برای همیشه در تاریخ این باشگاه باقی بماند.

وی گفت: همه اعضای تیم باید با هم رفیق باشند و پر انرژی کارمان را دوباره آغاز کنیم و از شما می‌خواهم این تیم را روی پای خودش نگه‌دارید. همان‌طور که امام علی (ع) فرمودند فرصت‌ها مثل ابر بهاری هستند، ما هم فرصت‌ها و امتیازات زیادی از دست دادیم. باید کارمان را از مشهد و دیار امام رضا (ع) شروع کنیم و تمام امتیازات را به خودمان اختصاص می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: ما یک تیم فوتبالی هستیم که میلیون‌ها مردم چشمشان به ما است. هرکسی من را می‌بیند، می‌گوید ممنونم که مربی بزرگی برای ما آوردید. تمامی امور تیم را به سائلام سپردم چون با او می‌خواهیم موفق شویم. ۲۲ روز دیگر می‌خواهیم در اولین بازی آسیایی الاهلی را شکست دهیم. بزرگ‌ترین اندیشمندان معتقدند اگر به خودت اعتقاد نداشته باشی نمی‌توانی کاری را انجام دهی و باید به آن باور داشته باشی. من به خدای خودم، سرمربی و شما باور دارم.

وی در پایان گفت: می‌خواهم به سائلام و دستیارانش بگویم که من به این تیم و این جوان‌ها اعتقاد دارم و می‌دانم که ما را به اهدافمان خواهند رساند. ما برای این که به مردم این اعتماد را بدهیم که تیم قبلی نیستیم باید فوتبالی زیبا، تکنیکی و پر گل انجام دهیم تا باور کنند که متحول شدیم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.