۵ مقصد گردشگری برای نوروز ۹۷


۵ مقصد گردشگری برای نوروز ۹۷

برای نوروز امسال برنامه ریزی کردید؟ میدانید کجا بروید که از تعطیلات نوروز سال پیش هم خیلی بیشتر خوش بگذرد؟
 برای یک سفر رویایی، کلی گزینه پیش رو دارید و چند تا مسیر نوروزی هم مانلی پرواز به شما پیشنهاد میدهد. تمام مسیرهایی که پیشنهاد داده میشود طبق نظر سنجی مسافران نوروزی است که بیشترین آمار را داشته اند و به همین دلیل امسال نوروز ۹۷ با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها را برای شما مسافرین عزیز ارائه داده میشود.

مسیر اول: جزیره کیش
اولین مسیر پیشنهادی ما برای کسانی است که میخواهند برای تعطیلات در ایران باشند و از هوای خوب بهار لذت ببرند، بهترین مسیر که طبق نظر سنجی اول بوه است جزیره زیبای کیش بود، چرا که در هوای بی نظیر بهار، شما در جزیره زیبای کیش خاطراتی فراموش نشدنی را برای خود و عزیزانتان  رقم میزنید. همچنین تور کیش نوروز ۹۷ را اگر میخواهید از همین حالا رزرو کنید میتوانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
 

تور کیش,تور نوروزی کیش,تور گردشگری کیش

مسیر دوم: مشهد
دومین مسیر داخلی که همه استقبال خوبی داشته اند، شهر مقدس مشهد بوده است که در این ایام واقعا زیارت علی ابن موسی الرضا و گشتن در این شهر بزرگ میچسبد. تور مشهد نوروز ۹۷ ویژه ایام تعطیلات هم حاکی از این موضوع میباشد و رزرو یک تور نوروزی از همین حالا برای تعطیلات بسیار عالی است.

 

تور مشهد,تور نوروزی مشهد,تور گردشگری مشهد

 
مسیر سوم: ارمنستان
این کشور با داشتن برنامه های شاد و جشن های خوبی که مخصوص تعطیلات سال نو میباشد، بیشتر گردشگران نوروزی را به سمت خود میکشاند با تور ارمنستان نوروز ۹۷ شادترین کنسرت ها در شب های سال نو داشته باشد.
 

تور ارمنستان,تور نوروزی ارمنستان,تور گردشگری ارمنستان

 
مسیر چهارم: استانبول
آیا میدانید که استانبول برای تعطیلات نوروز بیشتر فروشگاه هایش از حراج های خوبی بهره مند هستند و شما در تعطیلات عید هم میتوانید با قیمت های کم اجناس ارزان و برند بخرید و هم از تفریحات خوب این شهر با رزرو تور استانبول نوروز ۹۷ داشته باشید.

 

تور استانبول,تور نوروزی استانبول,تور گردشگری استانبول

 
مسیر پنجم: مالزی
یکی از کشورهای خوب مسلمان که گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این کشور می آیند مالزی است و طبق نظر سنجی که ما از مسافرین داشته ایم در بهار، بسیار آب و هوای خوبی دارد و شهر کوالالامپور که پایتخت این کشور است. شهری پر زرق و برق و با داشتن برج های آسمان خراش زیبا جزو مقاصد گردشگری پر توریست به شمار می آید. به همین دلیل تور مالزی نوروز ۹۷ با کترین قیمت ارائه میگردد.

 

تور مالزی,تور نوروزی مالزی,تور گردشگری مالزی

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.