۲۱ زن در‌ دام راننده شیطان‌ صفت


۲۱ زن در‌ دام راننده شیطان‌ صفت

مرد شیطان‌ صفت که در پوشش مسافربر، ۲۱ زن را ربوده و هشت نفر از آنها را مورد تعرض قرار داده بود بزودی در دادگاه کیفری شهریار محاکمه می‌شود. 

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده اوایل سال گذشته همزمان با شکایت زنی جوان در پلیس آگاهی ملارد از راننده‌ای جوان به جریان افتاد.

 

با تحقیق از شاکی معلوم شد وی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح منتظر تاکسی بوده تا به محل‌کارش در تهران برود، اما خبری از تاکسی نمی‌شود. بناچار به دلیل عجله‌ای که داشته با توقف خودروی پژو ۴۰۵ مقابلش غافل از نقشه سیاه راننده، سوار خودرو می‌شود.

 

بررسی‌ های پلیسی نشان می‌داد که راننده در میانه راه تغییر مسیر داده و زن جوان را به اطراف شهر منتقل کرده و پس از کتک زدن او، گوشی تلفن همراهش، پول و طلاهایش را دزدیده و بعد از آزار و اذیت، قربانی خود را رها کرده و بسرعت از محل دور شده است.

 

ماموران با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان قرار داد، چهره فرضی متهم فراری را ترسیم کردند و مشخصات او و خودرویش را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند تا به محض مشاهده خودرو، آن را متوقف کنند و راننده بازداشت شود. ماموران در جست‌وجوی مرد آزارگر بودند تا این که با شکایت‌های مشابه دیگری روبه‌رو شدند. زمانی که پرونده‌ها را بررسی کردند متوجه شدند شاکیان در دام همان تبهکاری افتاده‌اند که پلیس در جست‌وجویش است. متهم وقتی با مقاومت قربانیان روبه‌رو شده بود، آنها را با ضربه‌های چاقو مجروح کرده بود.

 

تحقیقات برای دستگیری راننده شیطان صفت ادامه داشت تا این که یک دختر جوان در حالی که بشدت زخمی شده بود پا به پلیس آگاهی غرب استان تهران گذاشت و با شکایت از همان تبهکار فراری اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار دادکه روند رسیدگی به پرونده را وارد مرحله جدیدی کرد.

 

این قربانی به افسر تحقیق گفت: به گمان این که مرد جوان مسافربر است، سوار خودروی او شدم تا به میدان آزادی تهران بروم. اما او در میانه راه مسیر را تغییر داد. زمانی که به وی اعتراض کردم، توجهی نکرد و قفل در خودرو را زد. بشدت ترسیده بودم. التماس کردم رهایم کند که بی‌فایده بود. او در محلی خلوت در داخل خودرو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. مرد‌بی‌رحم به گریه و التماس‌هایم توجهی نکرد.

 

وی افزود: در جدال با وی بودم تا شاید بتوانم با شکستن شیشه خودرو از دستش فرار کنم که نشد. او با چاقو ضربه‌هایی به بدنم زد. او به گمان این که من مرده‌ام، در خودرو را باز کرد و مرا از آن بیرون انداخت. چند لحظه بعد چشمانم را بسختی باز کردم و توانستم شماره پلاک خودرویش را به خاطر بسپارم. دقایقی بعد راننده‌ای عبوری متوجه من در کنار جاده شد که از او خواستم مرا به اداره پلیس بیاورد.

 

ماموران زن زخمی را به مرکز درمانی منتقل کردند و او تحت درمان قرار گرفت.

 

ماموران با اطلاعاتی که این قربانی به آنها داده بود، برای شناسایی صاحب‌خودرو به استعلام از پلیس راهور پرداختند که معلوم شد خودروی پژو مرد شیطان‌صفت، سرقتی بوده و مالک اصلی دزدیده شدن خودرو را به کلانتری خبر داده است.

 

ماموران مشخصات این خودرو را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند تا این که بعد از چند روز هنگام گشتزنی در اطراف شهریار متوجه خودروی پژو ۴۰۵ شدندکه زنی داخل آن بود و با مشت به شیشه‌های خودرو می‌زد. بلافاصله خودرو را تعقیب کرده و موفق شدند آن را متوقف کنند. با دستگیری راننده جوان، زن مسافرکه در دام شیطانی او گرفتار شده بود، با اقدام بموقع ماموران نجات یافت. پلاک خودرو هم نشان داد، راننده همان متهمی است که پلیس مدت‌هاست در تعقیب اوست.

 

مرد آزارگر با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد. در این مرحله ماموران شاکیان را به پلیس آگاهی فراخواندند و آنها زمانی که در مواجهه حضوری با این مرد شیطان‌ صفت قرار گرفتند، او را شناسایی کردند.

 

مرد آزارگر سکوت خود را شکست و به افسر تحقق گفت: من با سرقت خودروی پژو، ۲۱ زن را به عنوان مسافر سوار می‌کردم تا به تهران منتقل کنم. با ربودن این زنان آنها را کتک زده و پول، طلا، گوشی تلفن همراه و حتی کارت‌های بانکی‌شان را سرقت کرده و موجودی حسابشان را خالی کردم.

 

وی افزود: هشت نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرار دادم. در صورت مقاومت مالباختگان آنها را با ضربه‌های چاقو بشدت زخمی می‌کردم. با پول فروش طلاها و گوشی‌های سرقتی خوشگذرانی می‌کردم. گمان می‌کردم آنها از ترس آبرویشان شکایت نکنند. با اعتراف‌های تکان‌دهنده مرد آزارگر، او روانه زندان شد و پرونده‌اش چند روز پیش به اتهام ۲۱فقره آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و اذیت هشت نفر از شاکیان به شعبه ۱۷دادگاه کیفری یک استان تهران  مستقر در شهریار ارسال شد تا این مرد شیطان‌صفت پای میز محاکمه بنشیند.

 

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث,  حوادث روز

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.