گرشاسبی: تا الغرافه جواب نامه ما را ندهد چیزی قطعی نیست/ ژوزه تمام شد


گرشاسبی: تا الغرافه جواب نامه ما را ندهد چیزی قطعی نیست/ ژوزه تمام شد

  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,گرشاسبی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خودمان را موظف دانستیم که مشکل محرومیت از دو پنجره برطرف شود. 

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه) در نشست خبری باشگاه شرکت کردند.

 

گرشاسبی در ابتدا گفت: گرشاسبی درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و ضرری که به باشگاه وارد کرد، توضیح داد: مشکلات بعد از  رفتن طارمی به ریزه اسپور به وجود آمد و ضررهایی به پرسپولیس وارد شد. باشگاه موظف به پرداخت ۸۰۰ هزار یورو جریمه شد اما با پیگیری اعضای محترم هیات دولت و همچنین شخص آقای دکتر سلطانی‌فر، توافقاتی صورت گرفت. همچنین خودمان را موظف دانستیم که مشکل محرومیت از دو پنجره برطرف شود.

 

او افزود: طارمی با توجه به دوری چهار ماه و ۱۰ روزه‌اش از مسابقه‌ها ضربه روحی متحمل شده بود و ما از او به جلسه هیات مدیره دعوت کردیم تا پیشنهاد تمدید بدهیم تا طارمی با جبران کردن، دل هواداران را به دست بیاورد. برانکو و پیروانی بارها با او جلسه گذاشتند اما تفکر طارمی به این گونه بود که می‌خواست در خارج از کشور تجربه کسب کند چون می‌گفت سنش هم طوری است که نمی‌تواند چند سال دیگر صبر کند. خودم و اعضای هیات مدیره تمام تلاشمان را برای ماندن مهدی طارمی انجام دادیم اما اجازه هم نداریم که عظمت باشگاه پرسپولیس را به خاطر یک بازیکن که از پرسپولیس دل کنده زیر سوال ببریم.

 

او ادامه داد: ورزش و موفقیت هر ورزشکاری دلی است و اگر دلش با تیم نباشد، قطعا هماهنگی اعصاب و عضله وجود نخواهد داشت. در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که با جبران بخشی از ضررهای وارد شده اجازه رفتن طارمی را بدهیم. طبق تفاهم‌نامه‌ای که طارمی امضا کرده است، او باید بخشی از دریافتی‌اش از الغرافه را به پرسپولیس بدهد. همچنین تمام پاداشی که فیفا برای بازیکنان ملی‌پوش در نظر گرفته باید به صورت کامل به حساب باشگاه واریز شود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که “طارمی از امضای قرارداد با الغرافه خبر داده است” گفت: تا زمانی که باشگاه الغرافه به نامه ما پاسخ ندهد، این موضوع برای ما قطعی نیست.

 

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای تیم در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات دارد عنوان کرد: خوشبختانه آقای برانکو یک مربی حرفه‌ای در همه امور است. او انسانی است که ضمن حفظ منافع خودش به سمت منافع باشگاه نیز چرخش دارد. این یکی از بهترین خصوصیات اخلاقی برانکو است. نشست‌های مختلفی را قبل از امضای قرارداد در زمینه استعدادیابی و تیم‌های پایه داشتیم. همین طور در حال نوشتن برنامه‌ای هستیم که هنوز نهایی نشده است تا تیمی در لیگ دو یا سه کشور داشته باشیم.

 

گرشاسبی درباره پرداخت مطالبات ژوزه گفت: ژوزه تمام شد. خیالتان راحت. بدهی‌ها صفر شد و خواهشم  این است که دیگر بحثش را نکنید چون پرونده‌اش بسته شد. خاطره‌ای بگویم تا خستگی‌تان رفع شود. رفیقی داشتیم که بازنشسته شده بود. پرونده او را روی دوش‌شان گذاشته بودند و لااله‌الاالله گویان به سمت بایگانی می‌بردند. ما هم پرونده ژوزه را به همراه اعضای هیات مدیره بایگانی کردیم.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.