کی روش: شاید بعد از جام جهانی از جهان مربیگری خداحافظی کنم


کی روش: شاید بعد از جام جهانی از جهان مربیگری خداحافظی کنم

اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ممکن است پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش توانست تیم ملی فوتبال ایران را به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برساند. سرمربی پرتغالی که در روسیه به سر می برد تا در قرعه کشی این بازی ها حضور داشته باشد در گفت و گو با شبکه Antena 1 به آینده‌ی کاری اش اشاره کرد. سرمربی تیم ملی ایران در این باره به پائولو سرخیو خبرنگار این شبکه گفت: ممکن است پس از جام جهانی با دنیای مربیگری خداحافظی کنم. ۳۶ سال است در این رشته حضور دارم و اکنون زمان استراحت است.

 

کی روش که در سال ۱۹۸۷ توسط فدراسیون فوتبال پرتغال فراخوانده شد تا در تیم های پایه شروع به کار کند در ادامه به خبرنگار پرتغالی گفت: به هدف خود رسیدم و توانستم چهار بار با تیم های مختلف به جام جهانی صعود کنم.

 

سرمربی پرتغالی توانست آفریقا را در سال ۲۰۰۲، پرتغال را در سال ۲۰۱۰ و ایران را در دو مقطع (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) راهی جام جهانی کند.

 

کی روش به شرایط کنونی تیم ملی ایران نیز پرداخت و گفت: در این کشور شور و اشتیاق وجود دارد و بازیکنان خوبی حضور دارند اما اختیار وجود ندارد و مسئولان فوتبال این کشور یک برنامه مشخص ندارند. کار کردن در این شرایط سخت می شود و نمی توان پیشرفت کرد. ایران، بازیکنان و مردمانش شایسته بیش از این ها هستند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.