کی روش دنبال دانیل ارزانی نیست!


کی روش دنبال دانیل ارزانی نیست!

اخبار,اخبار ورزشی,دانیل ارزانی

به تازگی، نام دانیل ارزانی در رسانه‌های استرالیا و ایران پیچیده. او با تکنیکی ناب، کارشناس‌های فوتبال استرالیا را محصور خود کرده است. ارزانی حتی موفق شد عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه ملبورن‌سیتی را از آن خود کند.

به گزارش خبر ورزشی، او تنها ۱۹ سال سن دارد و برایش آینده بسیار درخشانی متصور هستند. رسانه‌های استرالیایی، هفته گذشته پس از آنکه ارزانی را به عنوان یک پدیده تکنیکی معرفی کردند، از این مسئله پرده برداشتند که کارلوس کی‌روش او را می‌خواهد و قصد دارد این بازیکن را به تیم ملی ایران دعوت کند. این رسانه‌ها به برت فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا هشدار دادند تا کی‌روش دانیل ارزانی را به تیم ملی ایران نبرده، او را در لیست خود قرار دهد. به همین دلیل احتمال دارد او در لیست بعدی تیم ملی استرالیا حضور داشته باشد و در دیداری دوستانه قبل از جام جهانی‌ برای آنها به میدان هم برود.

 

از سویی از اردوی تیم ملی ایران هم خبر می‌رسد کارلوس کی‌روش فعلاً برنامه‌ای برای حضور ارزانی در تیم ملی ندارد. ایران زمان زیادی تا جام جهانی‌ روسیه ندارد و کارلوس کی‌روش بازیکنان خود را برای این جام انتخاب کرده است. او مشغول ریکاوری بازیکنان داخلی است و همین‌طور هماهنگی برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی. به همین دلیل ترجیح می‌دهد فعلاً به دانیل ارزانی فکر نکند.

 

از سویی ایران در پست این بازیکن و در جام جهانی، بازیکن دارد. حضور مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در پست وینگر راست باعث شده تا فعلاً کی‌روش به گزینه دیگری در این پست فکر نکند. البته اگر او بخواهد در پست وینگر چپ هم بازی کند، دوباره شانس زیادی نخواهد داشت چراکه با حضور سامان قدوس، مهدی ترابی و وحید امیری، عرصه آنجا تنگ‌تر است.

 

اگر کی‌روش به بازیکنی واقعاً نیاز داشت و برنامه‌‌اش این بود که از او در جام جهانی‌ استفاده کند، قطعاً اقدامی جدی در این زمینه می‌کرد. مثلاً انتقال قدوس به تیم ملی ایران، اتفاقی بود که برق‌آسا رخ داد. تا همه فهمیدند چنین استعداد نابی در سوئد وجود دارد، کی‌روش او را روی هوا زد و به تیم ملی ایران آورد. هر چند در اولین اردو نتوانست بازی کند اما در دومین اردو پیراهن ایران را پوشید و گل هم زد.

 

به همین دلیل کی‌روش اگر واقعاً ارزانی را می‌خواست، تا همین حالا اقدامات لازم را انجام می‌داد ولی تا این لحظه، کارلوس حتی درخواستی برای جذب این بازیکن نداشته است. فدراسیون اقدامی برای حضور ارزانی در تیم ملی انجام نداده و بدین ترتیب اگر هم قرار باشد اقدامی صورت گیرد، به بعد از جام جهانی‌ موکول می‌شود. البته اگر تا آن زمان ارزانی برای استرالیا بازی نکرده باشد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.