کنایه جنجالی احسان خواجه امیری به آزاده نامداری

کنایه بسیار جنجالی احسان خواجه امیری به آزاده نامداری، زن بازیگری که به سویس رفته بود و در آن جا کشف حجاب کرده بود، البته خود آزاده نامداری می گوید که کشف حجاب نکرده است. ببینید در کلیپ زیر احسان خواجه امیری چه کنایه ای به این زن می زند.

احسان خواجه امیری که همگی می شناسند این خواننده جوان کشور که در این کنسرت به طور خیلی واضح کنایه سنگینی به آزاده نامداری می زند. و می گوید این زن به سوئیس فرار کرده است و الان ….بهتر است بقیه این کنایه را در کلیپ زیر ببینید.

عکس های لختی و فیلم های لختی از آزاده نامداری در فضای مجازی پخش شده است، و ولی واقعا معلوم نیست این زن به چه نیتی این کار را کرده است؟ آیا فکر نکرده است آخر روزی به ایران خواهد برگشت؟ آیا این زن فکر نمی کرده است روزی عکس ها و فیلم هایش در فضای مجازی به سرعت پخش خواهد شد.

سفر اروپایی آزاده نامداری با حاشیه هایی همراه بود که در ادامه این حاشیه ها عکسی جدید از حضور وی در فرودگاه میلان ایتالیا در فضای مجازی منتشر شده است.

احسان خواجه امیری ، عذرخواهی احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری در کنسرت دو شب گذشته اش در تالار وزارت کشور جمله ای کنایه آمیز خطاب به آزاده نامداری گفت که با بازتاب گسترده آن مجبور به عذرخواهی شد.

عذرخواهی احسان خواجه امیری از آزاده نامداری

احسان خواجه امیری خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان در کنسرتش جمله ای کنایه آمیز خطاب به آزاده نامداری و ماجرای انتشار عکس های خصوصی اش در سوئیس گفت و زمانی که با بازتاب گسترده این صحبت مواجه شد با انتشار پستی در اینستاگرامش از مردم عذرخواهی کرد.احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری با انتشار این عکس نوشت:

احسان خواجه امیری

معذرت خواهی احسان خواجه امیری از آزاده نامداری

سلام دوستان من دیشب یه شوخی کردم گفتم هم که دارم شوخی میکنم که کسی ناراحت نشه ولی با اینکه قصد بدی نداشتم اگه کسی و ناراحت کردم معذرت می خوام.

او در کنسرت خود برای تجلیل و بزرگداشت افشین یداللهی ترانه هایی از این شاعر فقید را اجرا کرد و در بخشی از اجرای خود، گفت:ترانه «هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره» من را یاد دوستان سوئیس رفته ای می اندازد که عبادتشان یک شبه به باد رفت.

همچنین بخوانید :

بازتاب این اتفاق این خواننده سرشناس را مجبور به عذرخواهی کرد.

احسان خواجه امیری در دو روز گذشته برای نخستین بار به همراه پدرش حسین خواجه امیری معروف به ایرج در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت.

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری و پدرش

منبع:نمناک

دیگر لینک ها:

حکم خوردن منی و لیسیدن آلت تناسلی زن توسط شوهر و بالعکس+فیلم

دزدی زن زیبای چادری در طلا فروشی ایران به کمک دختر کوچکش

بالاخره از کشتی زنان در ایران فیلم برداری شد

وقتی مردم برای گرفتن عکس با سحر قریشی حمله ور می شوند

فیلم زن های زیبا ابوبکر بغدادی، رئیس و سر کرده داعش

وقتی زرافه، شیر را زیر دست و پایش له می کند. حمله زرافه به شیر

وقتی مجری دختر زیبای شبکه «من و تو» کرم و ملخ می خورد

درمان سریع و آسان جوش صورت و بدن و آکنه در طب سنتی به روشی کاملا آسان

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.