کلیپ مراسم عروسی و جشن شهدای مدافع حرم

عروسی

کلیپ مراسم عروسی و جشن شهدای مدافع حرم


ویدئویی جالب ببینید از مراسم ازدواج شهید میثم علیجانی که در کنار همرزمان مدافع حرمش، حس و حالی متفاوت و خاص پیدا کرده است.
مراسم عروسی شهید مدافع حرم + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوانی سن عاشقی‌های پرهیاهوست. عشق‌هایی پر شور و حرارت که بسته به نگاه و ظرفیت وجودی افراد، در هر زمان‌ رنگ و بویی متفاوت به عاشقان می‌دهد.

عروسی

در این میان، سرزمین ایران سالهاست که مهد عاشقان بی‌مثال است؛ مردان و زنانی غیور که جان و مالشان را کمترین هزینه‌ عاشقی و تنها راه وصال را گذشتن از تمامی تعلقات دنیوی و مادی می‌دانند.

در این خبر به سراغ یکی از این عاشقان رفته‌ایم، شهید مدافع حرمی که در عنفوان جوانی برای حفظ شریعت و خاک میهن به جرگه مدافعان حرم پیوست؛ شهید میثم علیجانی، متولد ۱۳۶۶ (نکا ).

عروسی

میثم خیلی زود، در ۱۹ سالگی لباس پاسداری بر تن کرد و از همان ابتدا همراه با یگان‌های اعزامی به سوریه رفت. در خاطرا تی که از زبان مادر این شهید بزرگوار شنیده شده عشق و علاقه به امور معنوی در او موج می‌زد؛ میثم آنقدر خوب و مظلوم بود که حیف بود با راهی غیر از شهادت از دنیا برود، علاقه‌ای که در نهایت هم در همین راه پایان گرفت.

ویدئوی دیدنی زیر، مراسم عروسی این شهید بزرگوار است، حضور شهیدان محمدتقی سالخورده، عبدالرحیم فیروزآبادی و سیدرضا طاهر در فیلم جالب توجه است.

مدافعان حرم اهل بیت یا به اختصار و مشهور به مدافعان حرم نیروهای شبه نظامی هستند که توسط حکومت جمهوری اسلامی ایران سازماندهی و به کشورهای سوریه و لبنان اعزام می‌شوند که بنابر ادعای دولت جمهوری اسلامی هدف حفاظت از حرم خاندان محمد را دارند و به گروه‌های همفکر در این کشورها کمک‌های مستشاری و عملیاتی می‌کنند.بیشتر افراد این گروه را نیروهای رسمی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و بسیج تشکیل می‌دهند که اکثر کشته شده‌های ایران نیز از این دو نهاد نظامی ایران هستند.

این گروه بخشی از نیروی نظامی ایران است که در جنگ نیابتی ایران و عربستان مبارزه می‌کنند و بیشتر شیعه مذهب و به «سپاه بین‌المللی شیعیان» معروف هستند.این افراد بیشتر از کشورهای ایران، یمن، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان هستند. بنا برا ادعای این گروه این افراد از حرم اهل بیت در مقابل حمله گروه‌های داعش حفاظت می‌نمایند. عده‌ای از این افراد در درگیری‌های بین نیروهای دو طرف کشته شدند.مدافعان حرم بخشی از دو هزار نیروی ایرانی یا تحت حمایت ایران در سوریه هستند.کشته شدگان این گروه شبه نظامی تحت حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند که بیش از نیمی از این افراد افغانی هستند.

منبع: yjc.ir    wikipedia.org

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.