کلاهبرداری میلیاردی با نام علیرضا جهانبخش!

کلاهبرداری میلیاردی با نام علیرضا جهانبخش!

کلاهبرداری میلیاردی با نام علیرضا جهانبخش!

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا جهانبخش
همنشینی با متین برای علیرضا جهانبخش بد شد.

«متین را یادتان هست؟ همان پسری که در روزهای برگزاری جام جهانی نام علیرضا جهانبخش را با کاغذ روی پیراهنش چسبانده بود و در کوره‌پزخانه‌های خاورشهر خودش را عضو تیم ملی ایران می‌دید. ویدیوی اقدام او آن قدر چرخید تا به اردوی تیم ملی در روسیه رسید و علیرضا را بر آن داشت تا بعد از بازگشت به کشور به دیدار او برود. علیرضا چند هفته قبل وقتی از جام جهانی برگشت سریعا به روستای قاسم‌آباد رفت و دنبال متین و دوستان کوچکش گشت؛ جایی که پر بود از کوره‌های بلند خاکی از مسیر یک جاده باریک و خاکی. جهانبخش آن روز رفت و متین را در آغوش کشید و حسابی تحسینش کردیم که چقدر این پسر فوق‌العاده است.

 

چند ساعتی کنار بچه‌های آنجا بود و در آغوششان گرفت؛ حسی خوب از یک همنشینی متفاوت. علیرضا آن روز پیراهن شماره ١٨ خود که رویش نوشته بود: «تقدیم به متین عزیزم، با آرزوی آینده‌ای روشن» به متین هدیه کرد و بعد در خفا وعده کرد که زندگی بهتری را برایش رقم بزند.

 

علیرضا به قولش هم عمل کرد و به چند تن از معتمدان خود سپرد کمک‌هایی به آن بچه‌ها کنند که اتفاقا عملی هم شد. حالا اما با گذشت چند هفته خبر می‌رسد که برخی افراد سودجو با اسم جهانبخش مشغول به اخاذی هستند و کلاهبرداری کرده‌اند. این افراد که بدون اطلاع ستاره ایرانی شماره حساب داده‌اند از نام او سوءاستفاده و از جانب علیرضا برای متین و دوستانش پول جمع کردند و حالا هیچ خبری از آنها نیست.

 

یکی از افراد در محل زندگی این کودکان در این‌ باره به «شهروند» می‌گوید: «یک آقایی چند هفته قبل در محل شماره حساب پخش کرد و خیلی‌ها کمک کردند. چند روز بعد خودش آمد و گفت حدود نزدیک به یک‌ میلیارد پول جمع شده اما می‌خواهیم به یک‌میلیارد برسد تا بتوانیم یک کار اساسی کنیم. او خودش را دوست نزدیک آقای جهانبخش معرفی کرد و حالا هیچ‌کس از سرنوشتش خبری ندارد.»

 

پیگیری که کردیم، فهمیدیم حسابش هم خالی است و کسی نمی‌داند کجا رفته است.»

 

 

 ایسنا

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.