کریستوفر نولان سوال خود از استنلی کوبریک را فاش کرد!


کریستوفر نولان سوال خود از استنلی کوبریک را فاش کرد!

اخبار,اخبار هنری,کریستوفر نولان و استنلی کوبریک

اگر شما فرصت داشتید یک سؤال از استنلی کوبریک فقید بپرسید، سراغ کدام شاهکارش می‌رفتید؟ «تلألؤ»، «۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی»، «بری لیندن» یا «پرتقال کوکی»؟

به گزارش هنر و تجربه به نقل از ایندی وایر، اما کریستوفر نولان اگر چنین فرصتی را به دست می‌آورد، درباره «چشمان باز بسته» می‌پرسید. کارگردان فیلم بسیار تحسین‌شده‌ «دانکرک» برای تبلیغ تریلرش با محوریت جنگ جهانی دوم به برنامه‌ رادیویی جاش هوروویتز رفته بود که با این سؤال مواجه شد و چنین پاسخ داد: «من دوست داشتم بدانم او چطور «چشمان باز بسته» را به پایان می‌رساند.»

 

نولان در توضیح بیش‌تر افزود: «او پیش از اتمام موسیقی متن درگذشت. با این وجود استودیو به‌خوبی از عهده‌ تکمیل فیلم برآمد.» نولان اعتراف می‌کند که همیشه طرفدار این فیلم نبوده است:«اولین بار که فیلم را دیدم، ارتباطی با آن برقرار نکردم.» اما ظاهرا پس از تجدید دیدار فیلم، او در نهایت به این نتیجه رسیده است که با «دستاوردی خارق‌العاده» روبه‌رو است. با وجود این، نولان به جزییات کوچکی اشاره می‌کند که احتمالا برطرف می‌شدند اگر خود کوبریک می‌توانست فیلم را به پایان برساند.

نولان می‌گوید: «این فیلم از نقاط ضعف بسیار بسیار کوچک و سطحی که تقریبا فنی به حساب می‌آیند، رنج می‌برد؛ و من کاملا مطمئن هستم که خود کوبریک آن‌ها را برطرف می‌کرد.»

 

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.