چگونه سرعت گوشی اندرویدی خود را بالا ببرید؟

چگونه سرعت گوشی اندرویدی خود را بالا ببرید؟

 

هر تکنولوژی جدیدی که وارد بازار می‌شود با این پیام تبلیغاتی می‌آید که سرعت آن بالاتر و عملکرد آن بهتر است. این هدف صنعت تکنولوژی است و همیشه هم خواهد ماند. شاید شما نتوانید همیشه جدیدترین و بهترین محصولات را داشته باشید اما سرعت پایین هم قطعاً چیزی نیست که بتوانید تحمل کنید.

پس یک کاربر گوشی هوشمند چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ شما می‌توانید انواع پیشنهادها و توصیه‌ها را درمورد بالا بردن سرعت گوشی هوشمند روی اینترنت بیابید اما متاسفانه نمی‌توان به هر چیزی که روی اینترنت یافت می‌شود اعتماد کرد. پس چه کار باید کرد؟ ما به شما می‌گوییم:

اپلیکیشن‌ها را ببندید تا سرعتتان بالاتر بیاید

برای همه‌ی ما پیش آمده که وقتی دکمه‌ی Recent خانه را روی گوشی هوشمند فشار می‌دهیم لیست بلندبالایی از اپلیکیشن‌های باز می‌بینیم. ما از قدیم یاد گرفته‌ایم که هرچه اپلیکیشن‌های بیشتری روی یک دستگاه باز باشند سرعت آن پایین‌تر می‌آید. اما این قانون درمورد موبایل صدق نمی‌کند. هر دو دستگاه اندروید و iOS لیستی از اپلیکیشن‌هایی که اخیراً باز کرده‌ایم دارند. اگر نگاهی به آن بیندازید می‌بینید که لیستی بلندبالا از اپلیکیشن‌هایی است که زمانی آن‌ها را باز کرده‌اید.

سرعت گوشی

 

برخلاف چیزی که فکر می‌کردید بستن اپلیکیشن‌ها از این لیست سرعت گوشی هوشمند را بالاتر نمی‌برد. دراصل شاید برعکس پایین هم بیاورد. هر دو سیستم عامل گوشی هوشمند روش‌های هوشمندانه‌ای برای مدیریت رم دستگاه شما دارند. iOS اولین بار این سیستم را معرفی کرد. اپلیکیشن‌هایی که در این قسمت می‌بینید لزوماً در حال اجرا نیستند.

چند راهکار ساده برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی

تلفن های هوشمند اندرویدی زمانی کارآیی بیشتری پیدا می کنند که دارای سرعت بالایی باشند.سرعت برخی از گوشی ها پس از مدتی کم شده و پاسخگوی نیازهای ما نمی باشد که می تواند به دلایلی همچون سخت افزار ضعیف ، گذر زمان و .. باشد که مسئله خوشایندی نیست.با انجام چند راهکار ساده می توان در عرض چند دقیقه سرعت تلفن اندرویدی را تا حداکثر ممکن بالا برد.افزایش سرعت گوشی

افزایش سرعت گوشی

پاک کردن کش اپلیکیشن ها (۳۰ ثانیه)

بهترین روش‌ها این است که هر چند وقت یک بار دستگاه خود را ریبوت کنید، فضای ذخیره‌سازی را خالی نگاه دارید و اپلیکیشن‌هایی را که نمی‌خواهید یا درست عمل نمی‌کنند پاک کنید. اما اگر هیچ‌یک از این روش‌ها جواب نداد شاید بهتر باشد که یک گوشی جدید خریداری کنید.

منبع:   namnak.com  makeuseof.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.