چگونه برای همسر دلربای جنسی باشید؟ روش های تحریک جنسی همسر

تحریک جنسی

چگونه برای همسر دلربای جنسی باشید؟ روش های تحریک جنسی همسر کافی است کلیپ زیر را ببینید تا روش های تحریک جنسی همسر به شما آموزش داده شود.

تحریک جنسی

آقا خسته از سر کار به خانه باز می‌گردد و فوراً به خواب میرود. اصلاً متوجه نیست که شما هم وجود دارید! اما این مطلب می تواند یک پیام هشدار به شما باشد که بیش از پیش در کار های شخصی خودتان غوطه ور نشوید. این زمان موقعی است که شما باید با کارهایی که انجام می دهید، جذابیت جنسی خود را بیش از پیش افزایش دهید.

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟

چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟

نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟

چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است..

تحریک جنسی

تحریک زنان تابع سه مرحله است

مرحله اول ذهن و مرحله دوم احساس مرحله سوم لمس این در حالیست که تحریک پذیری مردان بیشتر ذهنی است بعبارتی یک مرد قادر است با یک جرقه ذهنی بصورت کامل در حالت تحریک جنسی قرار بگیرد.

تحریک ذهنی در اکثر خانم ها بوجود می آید و تا حد زیادی بر گرفته از میل جنسی آنهاست ( همانند آقایان ) اما تحریک پذیری احساسی که به مراتب برای یک زن مهم تر است تنها در صورتی شکل میگیرد که زن نسبت به فرد مورد نظر احساس داشته باشد، فاکتوری که در مردان شاید وجود ندارد یا خیلی کمرنگ باشد بدین معنا که مردان برای برقراری رابطه جنسی به احساس همانند خانم ها نیاز ندارند.

تحریک پذیری لمسی بعد از دو تحریک پذیری ذهنی و احساسی عامل مهم دیگر تحریک پذیری لمسی است که همانطور که از اسم آن مشخص است بر اساس تماس فیزیکی با بدن شکل میگیرد، تحریک پذیری لمسی خود شامل دو بخش از اندامها میشود گام اول اندام های جنسی که باعث تحریک بیشتری نسبت به سایر اندامها میشود و گام دوم لمس سایر اندامها، بدن زنان از سر تا پا میتواند در تحریک لذت جنسی آنها موثر باشد.

تحریک جنسی

منابع : تبیان/مردمان / نمناک / سفیدک /بیتوته

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.