خانه / مطالب تازه / چگونه با وجود افسردگی ورزش کنیم
کد مطلب:233174

چگونه با وجود افسردگی ورزش کنیم


چگونه با وجود افسردگی ورزش کنیم

ورزش کردن در زمان افسردگی سخت‌تر است اما قابل انجام است‎

 

ورزش کردن طول عمر افراد را افزایش می‌دهد و حتی کسانی که از افسردگی رنج می‌برند می‌توانند از فواید ورزش بهره‌مند شوند.

 

به نقل از Science daily ، افسردگی یکی از عواملی است که باعث می‌شود افراد ورزش را کنار بگذارند. ورزش کردن در زمان افسردگی سخت‌تر است اما قابل انجام است.

 

افراد مبتلا به افسردگی می‌توانند از نکات زیر برای افزایش استقامت در ورزش استفاده کنند:

 

ـ هر روز زمانی را برای ورزش کنار بگذارید. 

ـ برای خود هدف گذاری داشته باشید. 

ـ ‌ورزش‌های متنوع انجام دهید و ورزش را برای خود  جذاب‌تر کنید. 

ـ با یک دوست ورزش کنید.

 

بررسی‌ها نشان داده است که افراد با متوسط سنی ۵۰ سال در صورتی که ورزش کرده باشند و آمادگی جسمانی بالاتری داشته باشند احتمال بیماری‌های قلبی کمتری دارند و ۵۶ درصد احتمال مرگ آنها بر اثر بیماری قلبی کمتر است.

 

در سنین ۵۰ سالگی غالبا فعالیت فیزیکی کمتر می‌شود. بیماری‌های مختلف از جمله بیماری دیابت و چاقی ممکن است باعث افسردگی شوند.

 

منبع: ایسنا

 

ارسال به هم میهنهم میهن

درباره ی کلیپ سرا

کانال تلگرام سایت: https://telegram.me/danakadeh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *