چیزهایى که قدرت جنسى را زیاد می کند و اهمیت لباس های جنسی در برابر همسر

چیزهایى که قدرت جنسى را مى ‏افزاید

براى تقویت قدرت جنسى، رعایت بعضى از امور سبب تحریک و رغبت به این عمل مى‏ شود. از جمله مهمترین آنها عبارتند از:

کشیدن سرمه به چشم: به نقل از کتاب مکارم الاخلاق- امام رضا علیه السّلام مى‏ فرماید: «سرمه کشیدن (سنگ سرمه) چشم را جلا مى‏ دهد و مژگان را مى ‏رویاند و دهان را خوش‏بو مى‏ کند و قوه‏ ى باه (قدرت جنسى) را مى‏ افزاید».

امام صادق علیه السّلام مى‏ فرماید: «سرمه کشیدن نیروى آمیزش جنسى را زیاد مى‏ کند».

شانه کردن موى سر: به نقل از کتاب ثواب الاعمال- رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله مى ‏فرماید: «شانه کردن موى سر، مرض وبا را دور مى‏ کند، روزى و قوه‏ ى جماع مرد را زیاد مى‏ کند».

کفش سیاه بر پا نکنید: از کتاب ثواب الاعمال- حنّان بن سدیر مى ‏گوید بر امام صادق علیه السّلام وارد شدم، درحالى‏ که کفشى سیاه‏رنگ بر پا داشتم. چون حضرت آن کفش را دید فرمود: تو را با کفش سیاه چه کار؟ آیا نمى‏ دانى چه زیانى در آن است؟
عرض کردم: زیان آن در چیست؟
حضرت فرمود: نور چشم را کم کرده و ایجاد غم و غصه و اندوه مى‏ نماید (افسردگى مى‏ آورد)، و موجب ضعیف شدن قوه ‏ى مردى مى‏ شود و درعین‏ حال پاپوش ستمکاران است. بر تو باد پوشیدن کفش و نعلین زردرنگ، زیرا در آن سه خصلت است».
پرسیدم: آن سه خصلت کدامند؟
حضرت فرمود: «نور چشم را زیاد مى‏ کند و شادى‏ آور است و قوه‏ ى جماع مرد را زیاد مى‏ کند؛ به علاوه رنگ مطلوب پاپوش پیغمبران است».

نعلین زردرنگ: (مکارم الاخلاق): امام صادق علیه السّلام فرمود: «کسى که نعلین زردرنگ بر پاى بپوشد، در خوشحالى خواهد بود تا آن را کهنه نماید».

آیه ۶۹ از سوره‏ ى مبارکه‏ ى بقره نیز مؤید همین مطلب است: «… زرد روشنى که بینندگانش را به وجد و سرور آورد».

توضیح: رنگ زرد و به‏ طور کلى رنگ روشن پوشیدن یا محیط را این‏گونه رنگ‏ آمیزى نمودن، موجب شادى و نشاط مى‏ شود و قوه ‏ى جماع را زیاد مى‏ کند. لباس‏هاى تیره و سیاه پوشیدن، باعث ضعف قوه‏ ى مردى و ناراحتى اعصاب مى‏ شود.

 

#برادرم_بدان …
مرد باید این گونه باشد …

امام رضا علیه السلام فرمودند :

آقایان !

مطابق میل همسرتان لباس بپوشید ! در خانه نیز آراسته و دلربا باشید، هوش و حواس همسرتان را ماهرانه به خود جلب کنید، با این کار غدد جنسی او را نسبت به خود فعال می کنید و عفّت او را نسبت به دیگران فزونی می بخشید. (۱)

? توجّه :

خوش تیپ بودن فقط مخصوص خانم ها نیست بلکه مردان هم باید این امر خیلی مهم را همیشه در نظر داشته باشند و هیچ وقت نباید لباس، بدن، مو و دهان شان بوی بد و نا خوشایند داشته باشد.

? منبع :

۱٫ مکارم الاخلاق : ص ۸۰٫

☑️

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.