چه کار کنید که نزد همسر عزیز باشید. تسخیر قلب همسر

چه کار کنید که نزد همسر عزیز باشید. تسخیر قلب همسر

انسان‌ها از اعماق وجود خود می‌خواهند که احساس ارزشمندبودن بکنند؛ بنابراین رمز و راز گیرایی، در این جمله‌ خلاصه می‌شود: «به دیگران احساس مهم‌بودن بدهید.» هرچه بیش‌تر به همسرمان احساس مهم‌بودن بدهیم، گیرایی ما افزایش می‌یابد…

 

 

رابطه جنسی در دوران نامزدی

_راز جذبه و گیرایی چیست؟
انسان‌ها از اعماق وجود خود می‌خواهند که احساس ارزشمندبودن بکنند؛ بنابراین رمز و راز گیرایی، در این جمله‌ خلاصه می‌شود: «به دیگران احساس مهم‌بودن بدهید.» هرچه بیش‌تر به همسرمان احساس مهم‌بودن بدهیم، گیرایی ما افزایش می‌یابد.
برای داشتن جذبه و گیرایی، پنج روش وجود دارد:
۱) پذیرش: بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانید به همسر خود ‌بدهید، «نگرش و توجه مثبت بی‌قیدوشرط» است. به‌عبارت دیگر، همسرتان را با تمام وجود و به شکلی که هست، بپذیرید؛ این نقطه‌ی شروع رسیدن به جذبه و گیرایی است.
۲) قدرشناسی: هرگاه از همسر خود به‌خاطر زحمات و کارهایی که کرده، قدرشناسی کنید، بر عزت‌نفس او می‌افزایید و به او احساس ارزشمندبودن و مهم‌بودن می‌دهید.

چطوری آمیزش جنسی لذت بخش داشته باشم

۳) تأیید و تصدیق: شاید بهترین تعریف تأیید و تصدیق، «تحسین‌کردن» باشد. باید به‌خاطر داشته باشید هرگاه از دیگران به‌خاطر کارشان تعریف کنید، شما در نظرشان جالب‌تر به‌نظر می‌رسید و موجودی به‌شدت دوست‌داشتنی، جذاب و گیرا جلوه می‌کنید.
۴) تحسین‌کردن: همه‌ی افراد، موفق‌شدن را دوست دارند. وقتی دیگران را با تمام وجود، تعریف و تحسین می‌کنید، خود‌به‌خود احساس بهتری درباره‌ی خودشان پیدا می‌کنند و احساس مهم‌بودن می‌کنند؛ خودشان را بیش‌تر دوست می‌دارند و شما را هم بیش‌تر دوست خواهند داشت! پس، از کارهای کوچک و بزرگ همسرتان تعریف کنید.
۵) توجه‌کردن: درواقع «توجه‌کردن»، کلید رسیدن به جذبه و گیرایی فوری است! وقتی به دیگران توجه می‌کنید، احساسِ بودنِ بیش‌تری می‌کنند و به همان اندازه نیز شما را بیش‌تر دوست می‌دارند.

– همچنین توانایی شما در خوب گوش‌دادن و شنونده‌ی خوبی بودن، می‌تواند به اندازه‌ی هر مهارت دیگری به شما کمک کند.

چهار مهارت مهم در گوش‌دادن:
۱) با تمام وجود و بدون قطع‌کردن صحبت طرف مقابل، گوش دهید. سکوت را کاملاً رعایت کنید. تلویزیون را خاموش کنید. روزنامه یا کتاب را ببندید و با تمام وجود، به حرفی که زده می‌شود، گوش دهید؛ این رفتار شما بلافاصله مورد توجه قرارمی‌گیرد.
۲) قبل از جواب‌دادن، مکث کنید؛ اجازه دهید کمی سکوت حکم‌فرما شود.
۳) از طرف مقابل سؤال کنید؛ با این کار به گوینده کمک می‌کنید تا منظور خود را بهتر بیان کند.
۴) حرف‌های گوینده را به زبان خود، خلاصه کرده و به او تحویل دهید.

– نفوذ کلام بر زنان:
منبع اصلی ارزش شخصی و عزت‌نفس زنان، بستگی به کیفیت روابط آنان با شوهر‌شان دارد. زنان بیش‌تر از مردان، به ‌ظاهر امر توجه دارند و برای‌شان مهم است که دیگران با آنان، چگونه رفتار می‌کنند.

– سه نیاز مهم زنان:
مهم‌ترین و بدیهی‌ترین نیازهای احساسی اغلب زنان، «محبت»، «توجه» و «احترام» است. راه نفوذ کلام بر زنان، توجه ۱۰۰درصد به سخنان آنان، بدون قطع رشته‌ی سخن‌شان است.

– نفوذ کلام بر مردان:
مردها از این‌که معیشت خانواده‌ی خود را تأمین می‌کنند، لذت می‌برند. راه نفوذ بر مردان، ساده است: از او سؤال کنید و از دستاوردهایی که داشته است، تعریف و قدرشناسی کنید؛ از کارش تعریف کنید و از موقعیت‌هایش حرف بزنید؛ از کاری که می‌کند و کارهایی که کرده، حرف بزنید؛ اینگونه شما در نظر مردان جالب می‌نمایید.

– نیاز مردان:
وقتی از مردان به‌خاطر دستاوردها و موفقیت‌های‌شان تعریف می‌کنید، آنان را تحت تأثیر قرار می‌دهید. وقتی زنی به شوهرش لبخند می‌زند، او را شاد می‌کند و بر عزت‌نفس او می‌افزاید. وقتی زنان با تمام وجود به صحبت‌های شوهرشان گوش می‌کنند و از موفقیت‌های شغلی و سایر دستاوردهای او حرف می‌زنند، مورد احترام و تکریم همسرشان قرار می‌گیرند.
در کل می‌توان گفت اگر رفتارتان به گونه‌ای باشد که علاقه و توجه را به نمایش بگذارید، قادر خواهید بود که عشق را درو کنید!

جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذارید
جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

به او احترام بگذارید
بااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.

اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنید
مردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.

هنر آرام حرف‌زدن را بیاموزید
خیلی از افراد به دلیل هیجان یا عصبانیت، سریع حرف می‌زنند و کم گوش‌ می‌دهند. کسانی که بیش از اندازه سریع حرف می‌زنند، ممکن است همسر خود را ناراحت کنند.
صدای‌تان را پایین آورید و آرام و شمرده حرف بزنید. اغلب وقتی احساسات عمیق خود را مطرح می‌کنیم، از سرعت حرف‌زدن خود می‌کاهیم. حال به‌سرعت این عبارت را بگویید: «خیلی به تو علاقه دارم»؛ سپس همین عبارت را آرام و ملایم بیان کنید؛ این‌بار صمیمی‌تر به‌نظر می‌رسید! توانمندی‌های خود در زمینه‌ی تأثیرگذاری بر دیگران را به عاداتی در زمینه‌ی گوش‌دادن و صحبت‌کردن تبدیل ‌کنید. این‌ اقدامات، به شما و همسرتان شادی و نشاط می‌بخشند.

 

منابع : ماهنامه شادکامی / مردمان

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.