چه لباسی برای بارداری مناسب است؟مدل های لباس بارداری

مدل لباس بارداری

چه لباسی برای بارداری مناسب است؟

لباس بارداری-خرید جدیدترین انواع لباس حاملگی شیک
خرید جدیدترین مدل لباس بارداری و حاملگی مجلسی، خانگی و …
لباس بارداری | لباس شیردهی | پیراهن بارداری |شومیز بارداری
لیست قیمت لباس بارداری
خرید اینترنتی لباس – لباس حاملگی – فروشگاه اینترنتی

انواع لباس بارداری

لباس مخصوص بارداری

حامله هستی؟ تبریک می گویم .. در اینجا یک تجربه زیبا و هیجان انگیز در زندگی شما آغاز شده است ، حتی اگر کمی استرس زا باشد.

[BASALAM21624202599]

خداوند به تمام سلامتی شما و جنین خود را برای شما کامل کند. از ابتدای بارداری ، زن باردار حتی قبل از رشد معده خود شروع به جستجوی برخی لباس های راحت می کند ، بنابراین در ابتدا به دنبال لباس زیر راحت ، به خصوص سینه بند است. از آنجا که او از حساسیت بیش از حد در آن رنج می برد ، بنابراین به نوبه خود شما نیاز به پوشیدن لباس های راحت و جادار مناسب برای اندازه شکم و مناسب برای جو دارید. سردرگمی در انتخاب لباس راحت و ظریف در کنار هم آغاز می شود که به ظاهر و ظرافت او اطمینان می دهد. با هم در این مقاله به بهترین معیارهای انتخاب لباس در دوران بارداری و چگونگی انتخاب آنها می پردازیم.

[digikala51624202733]

اول ، چگونه لباس های مناسب را در دوران بارداری انتخاب می کنید

۱- سینه بند

در دوران بارداری اندازه پستان افزایش می یابد و حساسیت آن در دوران بارداری افزایش می یابد تا اینکه در آخرین سه ماهه بارداری در آماده سازی زایمان و شیردهی بیشتر شود. در ابتدای بارداری ، اولین چیزی که متوجه حساسیت به پستان می شوید ، متوجه می شوید که کمی برجسته شده است ، و به یک مدرک یا دو سینه بند دیگر نیاز خواهید داشت.

[digikala71624202959]

سینه بند را برای خانم های باردار انتخاب کنید ، زیرا نرم و راحت تر است. کافی است که هر بار سه سینه بند بخرید؛ زیرا بسته به افزایش اندازه سینه ، هر دو یا سه ماه دیگر نیاز به خرید دیگری دارید.

[digikala61624203064]

برای مثال از بین برندهایی استفاده کنید که بتوانند به آن وصل شوند ، به طوری که اگر افزایش سایز سینه سریع باشد ، مجبور نیستید هر ماه یکی را بخرید. انواع پنبه را طوری انتخاب کنید که بر روی پوست شما نرم باشد و برای او سالم باشد زیرا باعث جذب عرق می شود و باعث ایجاد عفونت نمی شود

۲- لباس زیر

اگر این اولین بارداری شماست ، ممکن است هنوز مثل عروس جدیدی باشید که عادت به پوشیدن لباس زیر زنانه دارد ، و در واقع می توانید در ابتدا از آن استفاده کنید تا زمانی که اندازه شکم این کار را انجام دهد ، اما تمام روز آن را نپوشید ، زیرا این مواد از مواد اولیه و الیاف مصنوعی ساخته شده است که ممکن است باعث برخی عفونت ها شود ، به خصوص مانند پوست یک زن باردار بسیار حساس است.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.