چه زمانی و چه تعداد آمیزش جنسی برای متاهلین مناسب است؟

آمیزش جنسی روز یا شب

آیا می دانستید بهترین زمان برای رابطه جنسی یا آمیزش جنسی برای متاهلین مناسب تر است؟ آیا شما صبح زود را برای دخول انتخاب می کنید یا آخر شب را؟ یا این که وسط روز را یا حتی بعد از ظهر را؟ یکی از چیزهایی که آمیزش جنسی را لذت بخش تر می کند توجه به زمان است که واقعا چه زمانی و در کدام یک از ساعات روز برای آمیزش جنسی ماسب تر است و بدن آماده تر می باشد.

رابطه جنسی منظم و مداوم باعث میشود نگاه شما جوان بماند. با اینکه این شعار زیاد شنیده میشود که زیبایی درونی است اما میتوان گفت افرادی که رابطه جنسی سه بار یا بیشتر در هفته را تجربه میکنند، نگاه و صورت جوانتری دارند.

آمیزش جنسی روز یا شب

همه از تاثیرات کاهش فعالیت جنسی بر روی مردان تا اندازه ای باخبرند، ولی کمتر کسی از تاثیر آن بر بدن زن آگاهی دارد. بیاد داشته باشید که علاوه بر تعداد معاشقه، تغییرات هورمونی و عادت ماهانه نیز در میل جنسی زنان نقش دارد.

اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می‌شود.

میل جنسی یکی از موضوعات بسیار پیچیده در زندگی زناشویی امروزی است. یکی از دلایل این پیچیده بودن مساله ریتم زیستی میل جنسی است.عدم رضایت از رابطه جنسی یکی از مهمترین مشکلات زناشویی می‌باشد. اما برای این گره به ظاهر کور می‌توان راه حل های ساده و مؤثری پیدا کرد، راه حل هایی که تنها به یکسری تغییرات کوچک در سبک زندگی نیاز دارد.شاید به این مساله توجه کرده باشید که برخی افراد صبح‌ها میل جنسی بیشتری دارند در حالی که برخی افراد شب‌ها گرایش بیشتری به برقراری رابطه پیدا می کنند. در برخی افراد در زمستان میل جنسی کاهش می یابد و در برخی دیگر برعکس…

آمیزش جنسی روز یا شب

 بنا بر تحقیقات انجام شده:۳ بعدازظهر هم برای زنان و هم برای مردان زمانی است که می توانند اوج لذت و رضایت جنسی را از یک رابطه داشته باشند. این میزان از رضایت به دلیل افزایش سطح هورمون کورتیزول در زنان مربوط می شود

یکی از اولین کارهایی که می توان برای رفع مشکل زناشویی انجام داد، پیدا کردن بهترین زمان ممکن برای برقراری رابطه جنسی است. در واقع، اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می‌شود. با این حال اگر شما هم نتوانسته اید ساعت و زمان درستی برای این بخش از زندگی پیدا کنید جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چون دانشمندان به این سؤال شما پاسخ می دهند. آنها می‌گویند:مناسب ترین زمان برای رابطه جنسی ساعت ۳ بعدازظهر است.

آمیزش جنسی روز یا شب

هر چند اغلب زنان و مردان این ساعت از روز در منزل نیستند و هر کدام به کاری اشتغال دارند؛ ولی بنا بر تحقیقات انجام شده:۳ بعدازظهر هم برای زنان و هم برای مردان زمانی است که می توانند اوج لذت و رضایت جنسی را از یک رابطه داشته باشند. این میزان از رضایت به دلیل افزایش سطح هورمون کورتیزول در زنان مربوط می شود که در هوشیاری و میزان انرژی آنها برای رابطه جنسی تأثیر بسزایی دارد. از طرف دیگر، سطح بالای هورمون استروژن در این موقع از روز موجب افزایش احساسات مردان در حین رابطه جنسی می شود.

این در حالی است که، در باقی ساعات روز به خصوص هنگام شب که در خواب میزان تستوسترون مردان افزایش پیدا می‌کند و همین مسأله بر عملکرد آنها در رابطه جنسی اثر منفی می گذارد.

اما یکی دیگر از زمان های مناسب برای داشتن رابطه جنسی صبح است . صبح یکی از زمان های مناسب برای داشتن رابطه جنسی است . در واقع در ساعت های آغازی روز، علاوه بر انرژی بیشتر، میزان ترشح هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنان) نیز افزایش می یابد. این سیکل، باعث ترشح بیشتر هورمون اندروفین و شادی می شود. نتیجه ی این روند، صمیمیت و وابستگی بیش از پیش همسران است.

چرا صبح بهترین زمان برای رابطه جنسی است؟

لورل هاوس، متخصص همسریابی اظهار میدارد که، داشتن رابطه فوری در ابتدای روز راهی عالی برای داشتن یک روز موفقیت آمیز با همسرتان خواهد بود. در صورتی که صبح خسته اید و «حال خوشی» ندارید، اما همسر شما به طور طبیعی از خواب بر می‌خیزد، به وی اجازه دهید تا شما را از پشت در آغوش گیرد و….

شما را زیباتر می سازد

دکتر جس عنوان می‌دارد که، شما نه تنها در آغاز روز خود به اوج لذت جنسی (ارگاسم) می‌رسید، بلکه در نتیجه آزادسازی مردها نیز دارای چرخه های هورمونی هستند و این چرخه ها در طول روز تغییر می‌کنند. در مردان میزان هورمون تستوسترون در صبح در بالاترین حد خود قرار دارد  (بین ساعت ۴ تا ۶ صبح)

هورمون آندروسترون ( آندروسترون ( DHEA ) هورمونی است که، به صورت طبیعی از غدد فوق کلیوی ترشح می شود) و گرمی و حرارت رابطه ی جنسی طبیعی که موجب بهبود گردش خون می گردد، از پوست وموی درخشانی برخوردار خواهید بود.

شما را سالم نگه می دارد

امکان دارد تا در رفت و آمد صبحگاهی خود به طور تصادفی با افرادی برخورد نمایید که، در مترو در حال عطسه یا سرفه کردن باشند، اما به شما انتقال نخواهید یافت.دکتر جس اظهار می‌دارد که، برقراری رابطه جنسی به علت افزایش سطح ایمونوگلوبولین A موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شما می گردد.

شما را در لحظه نگه می دارد

از آنجایی که ذهن شما در چند ساعت گذشته بسته بوده است، تحت تأثیر افکار رسانه ای اجتماعی، سیاستهای اداری و فهرست کارهایی که باید انجام دهید قرار نمی‌گیرید. شما در جسم خود و در لحظه قرار خواهید داشت و این امر به شما امکان میدهد تا، خود را به سمت میل جنسی خود رها سازید.

صبح زمانی است که مرد در اوج شهوت خود قرار دارد

مردها نیز دارای چرخه های هورمونی هستند و این چرخه ها در طول روز تغییر می‌کنند. در مردان میزان هورمون تستوسترون در صبح در بالاترین حد خود قرار دارد  (بین ساعت ۴ تا ۶ صبح). همراه با استراحت و آرامش خوب، این افزایش هورمون تستوسترون میتواند منجر به یک ندای بیدارباش به شدت شهوانی گردد.

آمیزش جنسی روز یا شب

تعداد آمیزش جنسی در هفته

تعداد آمیزش جنسی در روز یا هفته

بسیاری از نظرسنجی های مختلف وجود دارد که آمارهای مختلفی را ارائه می دهند.در اینجا برخی از یافته های آنها آمده است: مجله نیوزویک در نظرسنجی خود دریافت که زوج های متاهل ۶۸٫۵ بار در سال و یا به طور متوسط بیش از یک بار در هفته رابطه جنسی دارند. این مجله همچنین دریافت که زوج های متاهل ۶٫۹ برابر در هر سال بیشتر از کسانی که ازدواج نکرده اند رابطه جنسی دارند.

بر اساس یک مطالعه دانشگاه شیکاگو به نام “سازماندهی رابطه جنسی: اقدامات جنسی در ایالات متحده”، حدود ۳۲ درصد از زوج های متاهل دارای دو تا سه بار در هفته نزدیکی دارند، ۸۰ درصد از زوج های متاهل دارای چندین بار نزدیکی در ماه یا بیشتر، و ۴۷ درصد چند بار در ماه رابطه جنسی دارند.

در مطالعه ای دیگر که توسط دکتر دیوید شنارچ انجام شد بیش از ۲۰،۰۰۰ زوج مورد مطالعه قرار گرفتند و تنها ۲۶ درصد از زوج ها یک بار در هفته نزدیکی دارند و سایرین یک یا دو بار در ماه نزدیکی دارند.

تعداد خاصی برای نزدیکی جنسی در هفته وجود ندارد

– بنابراین، هر چند وقت زوج های متاهل نزدیکی می کنند؟ در واقع بسیاری از مطالعات نشان می دهد این مسئله بستگی به زوج دارد.

طبق گفته های ایالات متحده آمریکا، ۲۰ تا ۳۰ درصد مردان دارای اختلال جنسی و یا عدم تمایل جنسی هستند و ۳۰ تا ۵۰ درصد از زنان در معرض کمبود یا عدم نزدیکی هستند. محققان می گویند هر چقدر بیشتر نزدیکی داشته باشید بیشتر به آن تمایل دارید

– تمایل جنسی افراد، ازدواج آن ها و زندگی روزمره افراد متفاوت است. از آنجا که عوامل زیادی در نزدیکی نقش بازی می کنند تعیین دفعالت طبیعی کاری دشوار است. سوال بهتر این است که چه تعداد نزدیکی برای شما و همسرتان طبیعی است؟

– اگر هر دوی شما از نزدیکی یک بار در هفته یا یک بار در ماه خوشحال هستید، مهم نیست که زوج های دیگر چه کار کنند. اما اگر یک نفر یا هر دوی شما خوشحال نباشید، باید در خصوص آن حرف بزنید. در اکثر زوج ها، یک نفر همیشه تمایل جنسی بیشتری دارد.

چند بار نزدیکی شما را خوشحال می کند؟

– یک مطالعه جالب به شادی مرتبط با میزان رابطه جنسی پرداخته است. در حالی که ممکن است به نظر برسد هر چقدر نزدیکی بیشتر باشد بهتر است اما در برخی مواقع میزان خوشحالی کاهش یافته است. این مطالعه توسط انجمن به طور کلی نزدیکی بیشتر باعث افزایش شادی می شود، اما لازم نیست به صورت روزانه باشد. بیش از یک بار هفته باعث افزایش خوشحالی نمی شود.

– البته اجازه ندهید این گفته بهانه ای برای کاهش نزدیکی باشد؛ شاید شما و همسرتان دوست داشته باشید بیشتر یا کمتر نزدیکی داشته باشید. مهم این است که ببینید چه حالتی برای شما مناسب است و مطابق شرایط خودتان تصمیم بگیرید. رابطه جنسی می تواند باعث آرامش و کاهش استرس شود و می تواند باعث نزدیکی زن و شوهر شود. بنابراین اگر هر دوی شما نزدیکی جنسی بیشتری می خواهید به کارتان ادامه دهید.

تمایل کم به نزدیکی جنسی و عوامل دیگر

– متأسفانه، بسیاری از مردم و حتی زن و شوهر هیچ میل جنسی ندارند و یا چیز دیگری باعث مهار میل جنسی آن ها می شود. به گفته مجله نیوزویک، ۱۵-۲۰ درصد از زوج ها در ازدواج “بدون نزدیکی” هستند که معادل داشتن ده بار نزدیکی در سال است. نظرسنجی های دیگر نشان می دهد که حدود ۲ درصد از زوج ها به هیچ عنوان نزدیکی ندارند. البته، دلایل بیان نشدند – ممکن است نداشتن نزدیکی جنسی به دلایل مختلف باشد که کمبود میل جنسی یکی از آن ها است.

– میل جنسی کم ممکن است برای هر دو جنس اتفاق بیفتد، هرچند در زنان بیشتر گزارش می شود. طبق گفته های ایالات متحده آمریکا، ۲۰ تا ۳۰ درصد مردان دارای اختلال جنسی و یا عدم تمایل جنسی هستند و ۳۰ تا ۵۰ درصد از زنان در معرض کمبود یا عدم نزدیکی هستند. محققان می گویند هر چقدر بیشتر نزدیکی داشته باشید بیشتر به آن تمایل دارید.

– میل جنسی چیز جالبی است. به نظر می رسد بعضی از افراد با میل جنسی بالا یا پایین متولد می شوند، اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر آن تاثیر بگذارد. چگونگی پیشروی رابطه شما می تواند تاثیر گذارد باشد، اما سوء استفاده جنسی مربوط به گذشته و یا مسائل دیگر جنسی نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

چگونه می توان تعداد نزدیکی جنسی را افزایش داد؟

– اگر به این فکر می کنید که دیگران چقدر نزدیکی دارند به این معنی است که شما در نزدیکی جنسی آنچه می خواهید را ندارید. این حالت برای همه ما اتفاق می افتد. زمانی که استرس داریم، فرزند جدید داریم و یا دچار بیماری شده ایم. در این زمان ها به طور موقت دچاراین حالت می شویم.

یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیریم، کیفیت و تعداد نزدیکی جنسی است. اگر هر دوی شما عاشق نزدیکی هستید، عالی است! بسیاری از محققان توصیه می کنند به برنامه ریزی نزدیکی بپردازید

– اما اگر شما و همسرتان مدتی طولانی نزدیکی نداشتید بهتر است با یک متخصص صحبت کنید. متخصص به شما کمک می کند ریشه مشکل را دریابید.

– فراتر از درمان، کتابهای زیادی درباره نزدیکی و ازدواج وجود دارد که به شما و همسرتان کمک می کند. اگر می خواهید همه چیز درست شود یک برنامه خوش گذرانی برای آخر هفته ترتیب دهید.

کیفیت در مقابل کمیت نزدیکی جنسی

– یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیریم، کیفیت و تعداد نزدیکی جنسی است. اگر هر دوی شما عاشق نزدیکی هستید، عالی است! بسیاری از محققان توصیه می کنند به برنامه ریزی نزدیکی بپردازید.

– اگر کیفیت نزدیکی شما کم باشد، باعث کاهش تعداد آن می شود. در یک ازدواج، نزدیکی کراواتی است که باعث اتصال می شود. اگر احساس ضعف جنسی دارید، سعی کنید دلیل احساسات منفی در مورد ازدواج، همسر یا خودتان را متوجه شوید. هنگامی که مشکل را بفهمید می توانید آن را برطرف کنید.

بازی سرزنش را متوقف کنید و کارهای بهتر انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید یک متخصص میتواند به شما کمک کند تا وضعیت خود را بهبود دهید.

– آمار زیادی وجود دارد که تعداد دفعات نزدیکی را مشخص می کند. اما تعداد طبیعی و خاصی وجود ندارد. در واقع تعداد نزدیکی در زوج های مختلف متفاوت است.

منابع : بیتوته / سیمرغ/سلامت نیوز

دیگر لینک ها:

حکم خوردن منی و لیسیدن آلت تناسلی زن توسط شوهر و بالعکس+فیلم

دزدی زن زیبای چادری در طلا فروشی ایران به کمک دختر کوچکش

وقتی مردم برای گرفتن عکس با سحر قریشی حمله ور می شوند

فیلم زن های زیبا ابوبکر بغدادی، رئیس و سر کرده داعش

وقتی زرافه، شیر را زیر دست و پایش له می کند. حمله زرافه به شیر

وقتی مجری دختر زیبای شبکه «من و تو» کرم و ملخ می خورد

درمان سریع و آسان جوش صورت و بدن و آکنه در طب سنتی به روشی کاملا آسان

کلیپ مار بسیار بزرگ پیتونی روی چوب سیم برق در ایران

ذبح گوسفند به طرز فجیعی و ظالمانه در هندوستان 

زنده به گور کردن یک دختر زیبا توسط پدر و برادر خود

رقص زن هندی در برنامه دور همی پخش شده از صدا و سیما با حضور مهران مدیری

صحنه های بسیار وحشتناک از عواقب گاو بازی

کلیپ پیرمرد عصبانی که با چکش شیشه های بانک ملی را خرد کرد

وقتی زن گیس بلند و زیبا توسط راننده خسته زیر گرفته می شود

مهران مدیری عاشق دختر می شود. کشیده خوردن مهران از دختری

عاقبت شوخی جنسی با دختر رزمی کار در آسانسور

اظهار نظر جنجالی مهران مدیری درباره هنرمندان، بازیگران و دخترش

کلیپ دختر زیبای کرد تک تیر انداز ضد داعشی

کلیپ لحظه جنایات تروریست های داعشی در اهواز

وقتی سگ پلیس مجرم را لخت از ماشین بیرون می آورد و تکه تکه می کند

پسران تهرانی که دقیقا مثل دختر هستند و خود فروشی جنسی می کنند

وقتی تمساح، دختر جوان و زیبا را می بلعد.

وقتی پلنگ با یک ترفند تمساح را شکار می کند

دوقلوهای دختر بهم چسبیده آمریکایی بیست ساله

کلیپ دختر زیبا که شماره موبایلش رو روی ماشین ها می نوشت

وقتی بچه شیر روی دختر جوان و برهنه ادرار می کند

دختر بازی و چشم چرانی مهران غفوریان در برنامه تلویزیونی

وقتی راسو برای شکار، خرگوش را هیپنوتیزم می کند.

دختری که ریش دارد و مورد اذیت جنسی واقع می شود

پیشگیری از پوکی استخوان با چند دستور آسان طب سنتی

کلیپ زن بسیار عجیبی که وقت استرس سنگ می خورد تا آرام شود

دزدی مسلحانه از بانک خصوصی ایرانی به روشی خیلی مسخره و خنده دار

ورود سگ به برنامه زنده خبری و ترس زن خبرنگار روس

رقص بریک یک گوریل در آب چقدر قشنگ می رقصد

شعار مردم علیه حسن روحانی در روز قدس سال ۹۶

کلیپ ستارگان و زنان زیبای هالیوودی که از رژیم گرفتن بیزار هستند

کلیپ فروش زنان شوهر دار زیبا در افغانستان

شوخی زشت و جنسی دختر با نامزد خود

خودکشی متهم در حضور دختر هندی قبل از رسیدن به دادگاه

کلیپ لحظه ای که داعش در پارک انتحاری انجام داد

کلیپ فروش جیرجیرک خوراکی با قیمت بسیار بالا در ایران

کلیپ عروس خوشکل و خسیس که با اتوبوس به مراسم عروسی اش آمد

دستگیری گنج اطلاعاتی داعش با شرت در نینوا

حمله موشکی و بی سابقه سپاه به مواضع داعش در دیروالزور سوریه

خواستگاری زیباترین دختر دنیای ایتالیایی از احمدی نژاد

رانندگی دختران خوشکل و زیبای ژاپنی واقعا خنده دار است، دوربین مخفی

دخترهای زیبای چینی قبل و بعد آرایش را ببینید

بهنوش بختیاری و سخت ترین فیلمی که بازی کرد

کلیپ کامیونی که از روی بچه چینی عبور کرد.تصادف خیلی وحشتناک …

انتقاد بسیار تند سردار سلیمانی به حسن روحانی، خیانت به کشور

حمله جوانمردانه شیر ماده به صاحب خود یکی از زیباترین و ترسناک ترین صحنه ها

کارمندی که در حمله داعش پشت در مخفی شد

حمله وحشتناک خرس به انسان کاملا واقعی (۱۸+)

فیلم زنی معروف که برای امور جنسی و مذهبی از او استفاده می کنند.

وقتی کروکودیل سوسمار، سر مجری سیرک را در دهان می کند(+۱۸) حمله

دختران زیبا و معتاد را در این کلیپ ببینید

دختر کرد از نحوه تجاوز جنسی داعش به دخترها می گوید+فیلم

سارقینی که با غذای نذری خانه را خالی می کنند، مواظب باشید

کلیپ خنده دار ازدواج طغرل در سریال خنده دار برره

تذکر و اخطار صریح رهبر به حسن روحانی درباره وضعیت اقتصاد کشور

کلیپ دستگیری زن جوان داعشی در ایران توسط پلیس

آتش سوزی برج ۲۷ طبقه در لندن برای ماموران درد سر شد

کشف مخفیگاه داعش در چندین شهر ایران +فیلم

نحوه انتقال مرد چاق ۳۰۰ کیلو به برنامه زنده تلویزیونی

خواستگاری از پرستو صالحی بازیگر معروف در برنامه زنده تلویزیونی

نجات زن زیبای جوان از خودکشی به سبکی عجیب و دیدنی. زن زیبا یا دختر زیبا

کلیپی کوتاه از تجاوز جنسی که در مجلس صورت می گیرد

کلیپ خنده دار دعوای پیرمردها، نهایت خنده است

عابر تهرانی که از دست داعش جان سالم به درد برد

داخل کردن مار سمی به دهان توسط این مرد بختیاری

گفتگوی بدون سانسور با پسری که دختر شد،دوجنسه

کلیپ بزی که جوجوها را زنده زنده می خورد. بز گوشتخوار

تقلید صدای خیلی باحال شهرام ناظری شعر در هوایت بی قرارم ….

کلیپ جنگ مار با تمساح واقعا دیدنی است

سقوط دردناک یک زن زیبا به چاه موقع چک کردن موبایل خود

حمله غیر انسانی و پست یک اراذل و اوباش به فروشگاه در کرمان

کلیپ وقتی سارق و دزد طلا با گردنبد طلا پا به فرار گذاشت….

کلیپ لحظه بسیار هیجانی ورود تروریست های داعش به مجلس ایران

کلیپ داعش چگونه وارد تهران شد و حمله تروریستی را راه اندازی کرد؟

سخنان بسیار تند روحانی که توسط دفترش سانسور شد

کلیپ زورگیری بسیار وحشتناک و مرگبار برای دزدی موبایل

کلیپ دزد و سارق مسلح که به کاهدان زد و فهیمد مشتریان فروشگاه تماما مسلح هستند

وقتی انسان ها الاغ زنده را جلو ببر و پلنگ وحشی می اندازند+کلیپ

عکس العمل شجاعانه پسر کوچولو در برابر حمله سگ های وحشی و گرسنه

کلیپ بسیار دردناک گیر کردن مرد بین درب آسانسور منجر به مرگ او شد

زن جوانی که در قبرستان اعتراضی شدید به احمدی نژاد کرد

دیگر کلیپ های جذاب و دیدنی

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.