چند حرکت برای رابطه جنسی بهتر

رابطه جنسی

چند حرکت برای رابطه جنسی بهتر

همه زن و شوهرها دوست دارند که رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند؛ اما بعضی ها مسیر را اشتباه می روند و با نسخه های من- درآوردیِ اشتباه لقمه را دور سرشان می چرخانند در حالی که با چند حرکت ورزشی ساده می توانند به هدفشان نزدیک بشوند.

زنانی که از رابطه جنسی لذت نمی برند ابتدا کلیپ زیر را ببینید.


هر فعالیتی که ضربان قلب شما را تندتر و تنفستان را سریعتر کند، از سریع راه رفتن گرفته تا دوچرخه سواری، می تواند جریان خون را در تمام مناطق بدن شما از جمله مناطق تحتانی تسهیل کند. این فعالیت های ورزشی هم می توانند به بهتر شدن نعوظ در مردان کمک کنند و هم برانگیختگی جنسی زنان را افزایش بدهند. پس به طور کلی می توان گفت که فعالیت فیزیکی منظم می تواند لذت رابطه جنسی را برای شما و همسرتان دو چندان کند. در ادامه با پنج حرکت ورزشی که در بهبود رابطه جنسی مؤثر هستند، آشنا می شویم.

یک، دو، سه، لذت!

آیا دلتان می خواهد با روشی بی ضرر رابطه جنسی تان را بهبود ببخشید؟ اگر اینطور است بهتر است چند حرکت ورزشی زیر را امتحان کنید:

۱٫ شنا. اگر فرد پر مشغله ای هستید و می خواهید فقط با یک حرکت ورزشی کیفیت رابطه جنسی تان را بهبود ببخشید، این حرکت یکی از بهترین ورزش ها است. در ابتدا می توانید با روزانه انجام دوازده تا پانزده حرکت شنای رو به دیوار شروع کنید و وقتی از لحاظ بدنی آماده تر شدید شنای روی زمین انجام دهید.

رابطه جنسی

شیوه شنای رو به دیوار به این صورت است که ابتدا با یک قدم فاصله رو به دیوار بایستید، پاها را صاف در کنار هم قرار دهید، دستها را به اندازه ی عرض شانه باز کنید و صاف به دیوار مقابل تکیه بدهید. سپس همراه با نفسی عمیق آرنجتان را خم کنید و صورتتان را به دیوار نزدیک کنید، سپس با یک نفس عمیق دیگر به حالت اول برگردید.

رابطه زناشویی

نحوه انجام شنای روی زمین هم به این صورت است که دستها را به اندازه عرض شانه باز کنید و روی زمین دراز بکشید. سپس با یک نفس عمیق آنقدر خودتان را پایین بیاورید که سینه تان با زمین تماس پیدا کند. حالا با یک نفس دیگر بدنتان را به حالت اول برگردانید. این حرکت را مجدداً تکرار کنید.

۲٫حرکات تقویت عضلات شکم و لگن. عضلات شکم یکی از پر کاربردترین عضلات بدن در حین رابطه جنسی هستند. برای تقویت این عضلات ورزش دراز و نشست بسیار مفید است.

رابطه جنسی

حرکت دیگری که برای تقویت عضلات شکم مفید است حرکت پل است. نحوه انجام این حرکت به این صورت است که باید ابتدا به پشت دراز بکشید.  زانوها را خم کنید و کف پاها را کنار هم روی زمین بگذارید و دستها را هم طوری کنار بدنتان  قرار دهید که کف دستهایتان روی زمین باشد. سپس باسن خود را بالا بکشید. به حالت اول برگردید. این حرکت را تا پانزده بار تکرار کنید.

آقایان برای تقویت عضلات لگنشان در حالت ایستاده می توانند از پشت کاملاً به دیوار بچسبند و سعی کنند ناحیه کمر و شکمشان را از دیوار جدا کرده و به جلو بکشند.

حرکت کِگِل هم برای تقویت عضلات لگن بسیار مفید است. شیوه انجام آن به این صورت است که قبل از شروع باید مطمئن شوید که مثانه تان خالی است. سپس روی یک صندلی بنشینید یا روی زمین دراز بکشید.در گام بعدی عضلات کف لگنتان را برای پنج ثانیه جمع کنید.احساسی که به شما دست می دهد مانند این است که ادرارتان را نگه داشته اید. سپس عضلاتتان را برای ده ثانیه رها کنید. ده بار این تمرین را تکرار کنید.

۳٫حرکت دِد لیفت. برای انجام این حرکت باید دستها را به اندازه عرض شانه باز کنید ,سینه را بالا نگه دارید و بدون آنکه ستون فقرات و کمرتان به جلو خم بشود ژست نشستن روی صندلیِ (فرضی) بگیرید به طوری که عضلات پشت و ساق پای شما زاویه نود درجه تشکیل بدهد. سپس به حالت اول برگردید .

۴٫حرکت هینج. با زاویه ای تقریباً ۴۵ درجه به عقب متمایل شوید و پس از چند ثانیه به حالت صاف و مستقیم برگردید. این حرکت را چند بار تکرار کنید.

منبع: tebyan.net

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.