چطور اکانت اینستاگرام خود را در حالت خصوصی (Private) قرار دهیم؟


چطور اکانت اینستاگرام خود را در حالت خصوصی (Private) قرار دهیم؟

خصوصی کردن حساب اینستاگرام 

 

اینستاگرام این امکان را به کاربر می‌دهد تا اکانت کاربری خودش را در دو حالت خصوصی و عمومی داشته باشد و بدین ترتیب با کنترل بیشتر حسابش را مدیریت کند. در این مطلب نحوه خصوصی کردن حساب اینستاگرام ( اکانت اینستاگرام Private ) را آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

 

اکانت شما در اینستاگرام می‌تواند در حالت عمومی و یا خصوص قرار بگیرد که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در حالت خصوصی یا Private، افراد ناشناسی که در فالوورهای شما نیستند، به اکانت‌تان دسترسی نخواهند داشت و پس از درخواست و تایید شما، به لیست فالوورهای‌تان اضافه می‌شوند. این دسته از افراد پس از طی این مرحله قادر به مشاهده حساب کاربری شما خواهند بود.

 

در صورتی که اکانت اینستاگرام خود را در حالت عمومی یا Public قرار دهید، دسترسی همه افراد به حساب کاربری‌تان آزاد بوده و بدون نیاز به فالو کردن، می‌توانند پست‌های مختلف شما را مشاهده کنند.

 

در صورتی که از عمومی بودن اکانت کاربری خود ناراضی هستید، در این مطلب نحوه خصوصی کردن حساب اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

 

اپ اینستاگرام را باز کرده و وارد پروفایل شخصی خود شوید.

 

اکانت شما در اینستاگرام می‌تواند در حالت عمومی و یا خصوص قرار بگیرد

 

بر روی آیکون آپشن که به صورت سه نقطه در بخش بالایی رابط قرار گرفته، کلیک کنید.

 

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام

 

به بخش Account رفته و گزینه Private Account را فعال کنید.

 

 

با پایان این مراحل حساب کاربری اینستاگرام شما در حالت خصوصی یا همان Private قرار گرفته و کاربران ناشناس برای دسترسی به پست‌های شما، باید به شما در خواست فالو بدهند. برای بازگردانی حساب کاربری به حالت عمومی کافی است همین مراحل را یک بار دیگر طی کنید و گزینه Private Account را غیر فعال کنید. دقت کنید با این کار تمامی درخواست‌های فالوی شما که در زمان خصوصی بودن اکانت ارسال شده بود، تایید شده و آن افراد به صورت خودکار به لیست فالوورهای‌تان اضافه می‌شوند.

 

منبع:click.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.