کلیپ پیشنهادهای جنسی و نامشروع در تهران به بازیگر زن

زن جنسی

کلیپ دوم پیشنهاد جنسی است که به بازیگران زن در صدا و سیما داده شده است. ببینید چه قدر جسورانه

کلیپ سوم پیشنهادهای جنسی و بی شرمانه از زبان زنان قربانی

 

پیشنهادهای بی شرمانه جنسی در تهران. پیشنهاد می شود کلیپ زیر را نگاه کنید. که فقر و فحشاء در جامعه بی داد می کند. تهران، اصفهان، شیراز. فحشاء جنسی بی داد می کند.

زن جنسی

فقر به حدی می رسد که پیشنهاد جنسی از تمام طرف به انسان روی می آورد .بله فقر انسان را به جاهای باریک می کشد .پیشنهادهای جنسی و غیر اخلاقی  که از هرکسی که دینی و ایمانی ندارد به انسان عرضه می شود . کسی که دین ندارد پیشنهاد و خلاف شرع به انسان می دهند.

زن جنسی

عده ‏اى هم در جامعه امروز ما هستند که مشغول ریاضت و سختی به خود هستند و با فساد و فحشاء مبارزه می کنند و تمان تلاششان این است که فحشاء جنسی را از خود و جامعه دور کنند. مدام با فساد و فحشاء جنسی مبارزه می کنند. ولی عده دیگر هم هستند که تمام تلاششان این است که از نیروی جنسی خود حداکثر استفاده را بکنند، لذا ابایی از آزادی مطق جنسی ندارند. مدام در کوچه و خیابان و……مشغول فساد و خوش گذارنی هستند. قطعا این گون افراد دچار دلزدگی جنسی می شوند این افراد دچار حقارت نفس شدید می شوند.

 اسلام حتی در این به کودکان هم توصیه هایی دارد کودکانى که هنوز از مسائل غرائز جنسى آگاهى ندارند، زن‏ها نباید در هنگام راه رفتن پاهاى خود را طورى حرکت بدهند که زیورهاى موجود در آن [مانند خلخال و …] بر نامحرمان آشکار گردد اى مؤمنین همگى در مقابل خطاهایتان به درگاه خدا توبه کنید تا اینکه در هر دوسرا خوشبخت شوید.

 نگاه کردن به نامحرم بر مرد و زن حرام است نباید زن به مرد بیگانه با چشم شهوت نگاه کند و همچنین براى مرد، نیز حرام است که به زن اجنبى، با نگاه شهوت بنگرد بنابراین حکم حرمتِ نگاه کردن منحصر به مرد نیست بلکه زن هم مانند مرد در این حکم شریک است ام سلمه که یکى از زنان پیامبر اسلام (ص) است نقل مى‏کند که بعد از نزول آیه حجاب، من و میمونه نزد رسول خدا بودیم ناگاه ابن مکتوم که یک مرد نابینا بود وارد منزل شد پیامبر به ما دستور داد خودتان را مخفى کنید وقتى که ما به خدمتش عرضه داشتیم که او نابیناست و ما را نمى‏ بیند حضرت فرمود: آیا شما او را نمى‏ بینید؟

منبع: بیتوته/نمناک

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.