اگر پوست جوان و شاداب و چهره ای درخشان می خواهید….

پوست شاداب

آیا می دانید چه خوراکی هایی پوست شما را شاداب و چهره را درخشان می کند، کافی است کلیپ زیر را ببینید

راه کار طب سنتی برای شادابی پوست و چهره ای درخشان در کلیپ زیر

پوست شاداب

پوست بویژه در صورت  به انواع چرب، خشک و مختلط  تقسیم می شود.در پاکسازی صورت، پوست به تدریج به تعادل طبیعی خود بازگشته و طراوت و شادابی خود را بازمی یابد. در این پروسه با استفاده از کرم های مخصوص اسکراب ، ماساژ، بخور اُزُن و …لایه ی سلول های مرده ی شاخی و آلودگی های مختلف صنعتی که صورت را کدر و خسته جلوه می دهد کاملا برداشته شده و مواد لازم برای حفظ و تداوم سلامت پوست به خورد پوست داده می شود. پاکسازی پوست با پیشینه ای قدیمی همیشه یکی از بهترین راه های سالم جوانسازی چهره بوده و هست.

پوست شاداب

همه ما در زندگی انواع مشکلات پوستی ازجمله آکنه، جوش های سرسیاه و سرسفید، لک های حاصل از آفتاب، کک و مک، چین و چروک ها و… را تجربه می کنیم. هرقدر هم که زمان بیشتر می گذرد پوست کدرتر شده و جای لک و جوش ها دیرتر از روی آن محو می شوند.

 

در اواسط دهه سوم از زندگی به دلیل تغییراتی در روابط و حرفه و بدن ما، بعد از حدود سن ۲۵ سالگی پوست نشانه هایی از پیری رو ظاهر میکنه. علائمی مثل قابل مشاهده شدن منافذ پوست، گودی و سیاهی دور چشم، خط های خیلی ریز چین و چروک روی قسمت هایی از انتهای چشم و … آرایش راه حل موقت خوبی برای رفع این مشکلات نو ظهور هست. ولی باید بدونیم که با آرایش و لوازم آرایشی نه تنها این نشانه ها کم نمیشه، بلکه روز به روز بیشتر میشه و کم کم به چروک های عمیق و عوض شدن رنگ پوست و کم شدن طراوت پوست رو تشدید میکنن.

داشتن پوستی سالم و شاداب یکی از دغدغه‌های فکری خیلی‌ها، مخصوصا خیلی‌ از خانم‌هاست و امروز برای رسیدن به این منظور، روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود؛ به عنوان نمونه، گفته می‌شود که دستگاه‌های مختلف لیزر می‌توانند بسیاری از نیازهای بانوان را از این نظر برآورده کنند.

از طرف دیگر، با وجود دستگاه‌های مکانیکی مانند میکرودرم ابریشن می‌توان با ذرات و کریستال‌های اکسید آلومینیوم، پوست را لایه‌برداری کرد و به این ترتیب، شادابی خاصی به پوست بخشید.

متخصصان پوست با اسیدهای میوه (گلیکولیک اسید) می‌توانند لایه‌برداری شیمیایی پوست را انجام دهند و به این ترتیب شادابی خاصی به پوست ببخشند. البته این لایه‌برداری‌ها، اصول فنی و کاملا تخصصی دارد و باید حتما توسط متخصص پوست انجام شود؛

زیرا اشتباه در میزان باقی ماندن اسید روی پوست می‌تواند منجر به نفوذ بیش از حد اسید به داخل پوست و ایجاد زخم شود. اما راه‌ آسان‌تری نیز برای تمیز و شاداب کردن پوست وجود دارد؛ استفاده از بخور!

 

منبع: irannaz.com   ۲nafare.com    beytoote.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.