پنج کشته و زخمی براثر اصابت خودروی پراید با تیرچراغ‌برق در جاده کرج


پنج کشته و زخمی براثر اصابت خودروی پراید با تیرچراغ‌برق در جاده کرج

اخبار,اخبار حوادث,سیدجلال ملکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن پنج نفر براثر اصابت خودروی پراید با یک تیرچراغ برق در جاده کرج خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌‌وگو با ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۱۳ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج نرسیده به پل کاروانسرا سنگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد. 

 

وی ادامه داد: بلافاصله دو ایستگاه از سازمان آتش‌نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌‌شوند. عوامل آتش‌نشانی شهر قدس نیز در محل حادثه حضور داشتند. 

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج نفر سرنشین در هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و در حاشیه جاده با یک تیر فشار برق قوی برخورد کرده و متوقف شده بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان سه نفر از سرنشینان این خودرو که دچار مصدومیت شده بودند، پیاده شده بودند. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، دو نفر از سرنشینان خودرو که در قسمت جلوی ماشین که کاملا متلاشی شده بود گرفتار شدند و عوامل آتش‌نشانی شهر قدس مشغول عملیات بودند. 

 

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند، اظهار داشت: با تجهیزات هیدرولیکی قطعات درهم پیچیده خودرو را برش داده و هر دو نفر سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از بررسی توسط عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان که مرد ۵۲ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و یک خانم ۵۸ ساله نیز به شدت مصدوم شده بود.

 

وی اضافه کرد: خودرو به محل امن منتقل شد و محل حادثه برای بررسی علت آن به عوامل آتش‌نشانی شهر قدس و عوامل پلیس راه تحویل داده شد. این حادثه در ساعت ۱۷:۰۶ به پایان رسید.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.