پخش سریال «جورج کلونی» به صورت آنلاین


پخش سریال «جورج کلونی» به صورت آنلاین

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جورج کلونی

مینی‌سریالی به کارگردانی و بازی «جورج کلونی» از شبکه آنلاین «هولو» پخش می‌شود.

به گزارش آی آنلاین،  با گذشت ۲۰ سال از ساخت اقتباس سینمایی رمان «مخمصه» (Catch-۲۲) به قلم «ژوزف هلر»، «جورج کلونی» اعلام کرده این اثر مشهور را در قالب مینی‌سریال بازسازی می‌کند و پخش آن را به شبکه آنلاین «هولو» سپرده است.

«کلونی» ۵۶ ساله در این مینی‌سریال شش قسمتی، نقش «کلونل کاتکارد» را ایفا می‌کند. «گرند هسلُف» که کمپانی «اسموک‌هاوس» را به همراه «جورج کلونی» راه‌اندازی کرده، در ساخت این سریال اقتباسی هم با او همکاری می‌کند. «لوک دیویس» و «دیوید میچاد» نویسندگان فیلمنامه «مخمصه» جدید هستند که تهیه‌کنندگی این پروژه را هم بر عهده دارند.

رمان «Catch-۲۲» در سال ۱۹۶۱ به قلم «ژوزف هلر» منتشر شد و داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم در ایتالیا رخ می‌دهد. فیلم برگرفته از این کتاب را «مایک نیکولاس» در سال ۱۹۷۰ کارگردانی کرد و بازیگرانی چون «آلن آرکین»، «مارتین بالسم» و «باب بالابان» در آن ایفای نقش کردند.

داستان رمان «مخمصه» درباره یک سرباز آمریکایی به نام «یوساریان» است که برای پایان دادن به خدمت خود هر روز باید تعداد بیشتری ماموریت را انجام دهد و حالا تنها راه او برای فرار کردن از این ماموریت‌ها این است که خود را به دیوانگی بزند و …

«کلونی» ۵۶ ساله قرار است در این سریال در نقش سرباز «یوساریان» بازی کند. نویسندگی این اثر تلویزیونی بر عهده «لوک دیوس» و «دیوید میچود» است اما هنوز سایر عوامل و بازیگران آن مشخص نشده‌اند.

«جورج کلونی» اولین بار برای بازی در سریال‌های «حقایق زندگی» و «روزان» به عنوان یک بازیگر مطرح شد اما بازی در نقش دکتر «دو راس» در سریال «ER»  بود که برای او دو جایزه «امی» و سه جایزه «گلدن گلوب» به ارمغان آورد.

او در سال ۱۹۹۹ برای حضور در صنعت سینما، بازی در سریال «ER» را رها کرد و از آن زمان تاکنون شش‌بار (برای بهترین بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی) نامزد کسب جایزه اسکار شده است که یک‌بار برای فیلم «سیریانا» در سال ۲۰۰۵ موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و در سال ۲۰۱۲ نیز در مقام تهیه‌کننده در کنار «بن افلک» و «گرنت هسلا» اسکار بهترین فیلم را برای تهیه‌کنندگی «آرگو» به دست آورد.

«کلونی» تاکنون فیلم‌های «اعترافات یک ذهن خطرناک» (۲۰۰۲)، «شب بخیر و موفق باشید» (۲۰۰۵)، «کلاه‌چرمی‌ها» (۲۰۰۸)، «عید مارس» (۲۰۱۱) و «مردان تاریخی» (۲۰۱۲) را در مقام کارگردان مقابل دوربین برده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.