پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانک پارسیان
پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانک پارسیان
چکیدهبازارگرایی قلب تپنده مدیریت و استراتژی بازاریابی مدرن است و کسب و کاری کهبازارگراییاش را افزایش دهد، عملکرد بازارش را بهبود خواهد بخشید . بازارگرایی، فرهنگیسازمانی است که با حداکثر کارا یی و اثربخشی، رفتارهای لازم جهت خلق ارزش برتر برایمشتریان و در نتیجه عم لکرد برتر مستمر برای کسب و کار فراهم می کند . بازارگرایی نه تنهابرای خارج از سازمان، بلکه در داخل سازمان و نه تنها در بازارهای داخلی یک کشور و بلکه دربازارهای بین المللی و جهانی…