خانه / مدیریت / پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانک پارسیان
کد مطلب:119325

پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانک پارسیان

پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانک پارسیان

پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانک پارسیان

چکیدهبازارگرایی قلب تپنده مدیریت و استراتژی بازاریابی مدرن است و کسب و کاری کهبازارگراییاش را افزایش دهد، عملکرد بازارش را بهبود خواهد بخشید . بازارگرایی، فرهنگیسازمانی است که با حداکثر کارا یی و اثربخشی، رفتارهای لازم جهت خلق ارزش برتر برایمشتریان و در نتیجه عم لکرد برتر مستمر برای کسب و کار فراهم می کند . بازارگرایی نه تنهابرای خارج از سازمان، بلکه در داخل سازمان و نه تنها در بازارهای داخلی یک کشور و بلکه دربازارهای بین المللی و جهانی…

ارسال به هم میهنهم میهن

درباره ی محمد باقر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *