هک اینستاگرام بهاره رهنما تا عروسی این بازیگر زن

اینستاگرام بازیگران

هک شدن اینستاگرام بازیگر معروف زن بهاره رهنما. می توانید فیلم زیر را که مربوط به هک شدن اینستاگرامش است ببینید. معلوم نیست این هک ها با چه هدف و انگیزه ای انجام می شود؟ به راستی آیا غرضی از این گونه کارها دارند یا بر اثر بیکاری دست به این کارها می زنند.

اینستاگرام بازیگران

در کلیپ زیر می توانید ببینید که اینستاگرام این بازگیر زن هک شده است.

اینستاگرام بازیگران

بقیه اطلاعات درباره بهاره رهنما در پایین همین صفحه

هک کردن کاری غیر اخلاقی است. شخص عاقل هرگز دست به چنین کاری نمی زند.به جای این که وقت خود را صرف این کارها بکنند که هیچ سودی ندارد، وقت خود را صرف کارهای باارزش تری کنند.

اینستاگرام بازیگران

اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدیو های کوتاهه که اخیرا مورد استقبال ایرانی ها قرار گرفته است. چند سال پیش فیسبوک اومد و اینستاگرام رو خرید و الان در واقع اینستاگرام متعلق به برو بچ فیسبوک هست و رقیب جدی خود فیس بوک به شمار می رود. اما حضور هنرمندان و افراد سرشناس ایرانی در این شبکه اجتماعی موبایلی به شکلی است که مردم می توانند براحتی به ادرس صفحه شخصی بازیگر مورد علاقه شان رجوع کنند و اخبار و عکس های جدیدشون رو ملاحظه کنند و به نوعی راحت می توانند با هنرمندان ارتباط داشته باشند.

بقیه اطلاعات درباره بهاره رهنما در پایین همین صفحه

دیگر لینک ها:

فروش زنان ، وقتی مردان بی غیرت زنان خود را برای رابطه جنسی می فروشند+فیلم

کشف حجاب بازیگران ایرانی بسیار معروف صدا و سیما

صحنه های عجیب وقت مرگ

اگر ترس از مرگ دارید پیشنهاد می کنم حتما ببینید

وقتی صدا و سیما خیانت جنسی و رابطه دختر و پسر را در خلوت ساده جلو می دهد

بقیه اطلاعات درباره بهاره رهنما در پایین همین صفحه

کلیپ سرا وب‌سایت

‫6 نظر

  • بهاره رهنما با همسرش در سفر ماه عسل

    http://files.namnak.com/users/fm/aup/201708/1492_pics/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7.jpg

    بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان چند روز پیش تصاویری از مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی منتشر کرد و خبر ازدواج مجددش را به طور رسمی اعلام کرد. در حالی که انتشار این تصاویر و خبر ازدواج مجدد بهاره رهنما با حواشی زیادی برای او همراه بود ، این بازیگر زن با آرامش و به دور از هیاهو در حال سپری کردن سفر ماه عسل است.
    بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی بعد از سفری که به مشهد مقدس داشته اند اکنون به شیراز رفته و عکسی به یادگار در حافظیه گرفته اند.

    http://files.namnak.com/users/fm/aup/201708/1493_pics/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7.jpg

    http://files.namnak.com/users/fm/aup/201708/1494_pics/%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7.jpg

    منبع: نمناک

  • واکنش تکتم رضایی, طراح لباس بهاره رهنما نسبت به انتقادات تند کاربران

    http://seemorgh.com/images/content/seemorgh/1396/06/toktam.JPG

    «تکتم رضایی» طراح و ایده‌پرداز مد در صفحه اینستاگرام‌اش به رفتار مردم نسبت به استایل بهاره رهنما در شب عروسی‌اش واکنش نشان داد.

    تکتم رضایی در صفحه اینستاگرام خود این چنین نوشت :

    با سلام تکتم رضایی هستم به لطف پروردگارم دارم پا میزارم تو چهل سالگی .زندگی سخت و پر تلاشی داشتم سجده شکر میکنم بخاطر داشته هام به هوایی که نفس میکشم به زمینی که روش راه میرم به فرزندانه خوبم به داشتنه پدره با استعدادم که مثل کوه پشتمه ومادری که سفیره عشقم بودو دیگه نیست و شاکرم برای همسری که آزادی داد به من که برای رسیدن به خواستهام تلاش کنم .لازم دونستم یه سری توضیحات بدم برای آرام شدنه جو عمومی و اشتباه برداشت شدنه حرفهای من تو فضای مجازی متاسفانه ما مردم ایران یاد نگرفتیم صبورانه و با اطلاعات راجبه مطلبی نظر بدیم و قضاوت کنیم این روزها سوژه داغ فضای مجازی لباس عروسی بهاره رهنمای عزیزم که توسط من صورت گرفته بود.

    که متاسفانه بعد از پخش عکسهای عروسی هجوم کلمات زشت و رکیک و پر از اهانت به سمت شخص من و پیجم جاری شد بدون اینکه این دوستانی من و شخصیت منو بشناسند در نهایته بی ادبی به اصطلاحه خودشون انتقاد قرار دادند دوسته عزیزی که امده به من میگه بد مشهدی ایا شما داری کاره منو مورده انتقاد قرار میدی یا داری به من اهانت میکنی و چه بسیار اهانتهایی که بابته ربان آبی که بهاره عزیزم به خواسته خودشون و نشان عشق روی لباس بستند و من هم تو مهمانی دیدم به من شد آیا من حق ندارم بگم فرهنگ غلط و پر از عقده داریم چطور به خودتون اجازه میدید منو قضاوت کنید. اگه هفتاد میلیون یک صدا از لباسی که توسط من انجام شده انتقاد کنند سرمو بالا میگیرم و میگم من فقط و فقط برای یک نفر کار کردم و میبالم به خودم که جسارت و توانایی اینو داشتم که رضایت بهاره عزیزمو داشته باشم که با اون لباس زشت یا زیبا بسیار حس و حاله خوب و پر از عشق داشت و منو قابل دونست و توانمند برای اجرای اون چیزی که تو ذهنش داشت.

    مرسی از حمایتهای خیلی از دوستانم که مثل کوه بهم انرژی دادند و منو از نظر روحی ساپورت کردند از دوسته خوب و پر انرژیم فاطمه که لحظه به لحظه برام انرژی بود که تحمل کنم فشارهای اهانتهایی که حق من نبوده و خیلی از کسایی که با کلماتشون منو تو این چند روزه تسکین دادند .خیلی خیلی سخت بود برای منی که سعی میکنم به همه آدمها احترام بزارم که به نظره من ما که میتونیم با کوچکترین کلمات بهم عشق بدیمو احترام بزاریم چرا با فحش و اهانت با هم برخورد کنیم انعکاس رفتاره ما تو این دنیای هستی از طرف کائنات به ما بر میگرده پس تا میتونیم عشق بدیم و احترام بزاریم اگه از دیگران هم همینو میخوایم برای خودمون پذیرای انتقاداته با احترامتون هستم فرق انتقاد با فحاشی و اهانت خیلیه .

    یاحق تکتم بانو

    گردآوری: seemorgh.com/lifestyle

  • بهاره رهنما: با ازدواجم، تابو شکنی کردم

    برای انتشار عکس هام مهمترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن های غمگین اطرافم بود ، اونهایی که فکر میکنن زندگی با یکبار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه ای در راه نیست،حتی دوست داشتم دخترم بدونه یک زن همیشه باید با امید و عشق روزهاش رو دوباره بسازه و اینکه باید واقعی زندگی کرد نه زندگی ماکت وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست، پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه دوباره در تن یک زن دیده بشه ،من بار دیگر لباس سفید پوشیدم !
    وب سایت کافه سینما: پس از واکنش‌ها به خبر ازدواج و انتشار تصاویر بهاره رهنما، او دو متن در پیج شخصی‌اش منتشر کرده است:

    http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1396/6/7/1380598_828.jpg

  • در جشن عروسی بهاره رهنما چه گذشت؟

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/6/6/6686699_967.jpg

    دیروز، روز بسیاری از ما با دیدن عکس‌های عجیبی از بهاره‌رهنما در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. عکس‌هایی که در آن‌ها رهنما، با پیراهن و تور عروس و لبخند به لب، کنار یک مرد میان سالِ کت و شلواری ژست گرفته بود. واکنش اولیه بعضی از ما، بنا به سوابق ذهنی که از بازیگران داریم، این بود که: «حتما گریم نقش جدیدش است!» اما با دقتِ بیشتر به عکس و کپشن، دوزاری‌مان می‌افتاد : بهاره‌ رهنما بازیگر کشورمان که مدتی است از همسر سابقش «پیمان قاسم‌خانی» فیلم نامه‌نویس و کارگردانِ آثار طنز کشورمان جدا شده، این بار با فردی به نام «امیرخسرو عباسی» مالک یک برند بهداشتی‌آرایشی مطرح، ازدواج کرده! و هنوز در فضای شگفت انگیز کلیت ماجرا بودیم که عکس‌های جدیدی، توسط خود خانم بازیگر، در پیج اینستاگرام ۲میلیون و ۶۰۰ هزار فالوئری و کانال تلگرامی‌اش که صبح حدود ۶هزار ممبر داشت اما با انتشار بیشتر عکس‌های این مراسم خصوصی به حدود ۲۰ هزار ممبر رسید، پشت سر هم منتشر شد و حوالی بعدازظهر بود که کلیپی هم متشکل از عکس‌ عقد و حلقه‌ها و سفر و زیارت و خلاصه دونفری‌های خانم رهنما و همسرشان، از راه رسید و دست به دست شد!

    در کشور و فرهنگ ما، جشن عروسی افراد به خصوص چهره های مشهور یک اتفاق خصوصی است و حتی افراد عادی دوست ندارند عکس و فیلم مراسم شان بین عموم دست به دست شود، چه برسد به چهره‌های دنیای ورزش و هنر و سلبریتی‌ها.

    از آن جا که معمولا همین سلبریتی‌ها و به شکلِ خاص، خود سرکارخانمِ رهنما از مدافعان سرسختِ احترام به حریم خصوصی افراد و چهره‌ها هستند و کافی است هنگامِ چالش‌هایی مثل جدایی و اختلافات خانوادگی، مردم و طرفدارانشان بپرسند: «چرا و ماجرا چیست»؟ تا اعتراضی به این مضمون داشته باشند که: هر کسی، حتی چهره‌ها، حق دارند حریم شخصی خودشان را داشته باشند و درباره اتفاقات زندگی خصوصی‌شان به هیچ کس توضیح ندهند، انتشار بی‌محابای عکس و فیلم‌های جشن عروسی، حرکت بسیار عجیبی بود! پرونده امروز زندگی‌سلام، قرار است به بررسی ابعاد اتفاق دیروز بپردازد. اگر شما هم مثل ما، فکـتان افتاده و هنوز جمع نشده، همراهمان باشید تا ضمن مرور ویژگی‌های این عروس و داماد و جشنشان، هم گریزی بزنیم به اتفاقات تقریبا مشابه و هم برای چندمین بار اعتراض کنیم که: شما خانم یا آقای سلبریتی! تکلیف ما را روشن کن: بالاخره زندگی شخصی تو، یک حریم خصوصی و متعلق به خودت است یا یک فضای عمومی و جولانگاه مردم؟

    همه دعوتیـد!

    خانم رهنما این‎بار هم طبق روال همیشگی‎اش طرحی نو درانداخت و هوادارانش را خیلی صمیمی و محرم دانست و عکس‎های عروسی‎اش را هم از زوایای مختلف منتشر کرد. بهاره رهنما، همچنین کاملا سخاوتمندانه و بدون نگرانی از لوث شدن زحماتش برای خاص برگزار شدن مراسم ازدواج خود، از تک تک لحظات عروسی فیلم و عکس گرفته، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرامش منتشر کرده‎ و درباره همه‎شان اطلاعات جامع و کاملی در اختیار بیش از دو میلیون مخاطبش قرار داده‎‎است؛ یعنی شما ممکن است جزئیات مراسم ازدواج خودتان را دقیق به یاد نداشته‎باشید ولی الان دقیقا می‌دانید آرایش، تاج، دسته‌گل، لباس و کیک عروس خانم کار چه کسی است، تشریفات را کدام موسسه برعهده داشته و کدام استودیوی عکاسی، عکس‎هایی چنین باکیفیت انداخته‎است. تاج عروس خانم با سه حرف «ع»، «ش» و «ق» طراحی شده تا به‎خوبی نشان دهنده عشق پرشور زوجین باشد و با نگین‎های فراوان تزیین شده‎است؛ کیک سفید سه طبقه، گردن‎بند بلند مزین به نام «الله» و ژست‎های عاشقانه در زوایای مختلف هم سوژه بقیه عکس‎هاست. جشن پیوند «بهاره» و «امیرخسرو» هم در یک باغ مجلل برگزار شده و میزبان افراد شناخته‎شده‎ای بوده ‏است. خانم رهنما فعلا درگیرودار جشن و سرور است و بزرگ ترین دغدغه‎اش این است که تعدادی «پیج فیک» اینستاگرامی با عکس و اسم او ساخته شده و از هوادارانش می‎خواهد این پیج‎های غیرواقعی را «ریپورت» کنند اما باید دید بعد از گذشت زمانی از این خوشحالی و ذوق‎زدگی، در دنیای مجازی و واقعی، ظرفیت تحمل تبعات کارش –رونمایی از شخصی‌ترین لحظات زندگی- را دارد یا باز می‎خواهد دیگران را به فضولی و سرک کشیدن در زندگی خصوصی‎اش متهم کند؟

    واکنش سلبریتی‌هایی که عکس عروسی‌شان لو رفت، چه بود؟

    یکی از تلخ ترین اتفاقاتی که ممکن است برای یک سلبریتی بیفتد، لو رفتن و دست به دست شدن عکس ها و فیلم‌های خصوصی‌اش است و اگر این عکس‌ها متعلق به یکی از خصوصی‌ترین اتفاقات زندگی هر شخص یعنی جشن ازدواج باشد، شرایط بدتر می شود و این گونه اتفاقاتِ البته کمیاب، به طور معمول و طبیعی با واکنش آن چهره به شکایت از مسببان آن ختم می شود. یکی از قدیمی ترین اتفاقات در این زمینه، لو رفتن عکس های مراسم ازدواج یک فوتبالیست محبوب در اوایل دهه ۸۰ بود که به سرعت پخش شد. ظاهرا فردی از داخل مراسم این عکس ها را گرفته و در ادامه منتشر کرده بود که با شکایت آن فوتبالیست همراه شد. منتشر شدن کلیپ عروسی یک بازیگر زن هم در سال ۸۶، صدمات روحی زیادی به او و خانواده اش وارد کرد و این بازیگر زن بعد از پخش شدن آن فیلم، تا مدت ها منزوی شد. به ظاهر مسئول آتلیه تهیه عکس و فیلم جشن، فیلم را به عنوان نمونه کار به همکارش داده و آن فرد هم برخلاف اخلاق حرفه ای، فیلم را منتشر کرده بود که قضیه با پیگیری های قانونی و قضایی این بازیگر، پایان گرفت ولی متاسفانه کار از کار گذشته بود. خلاصه تا به حال سابقه نداشته یک چهره شناخته شده، با دستِ خودش، عکس‌های خصوصی‌ترین مراسم زندگی‌اش را منتشر کند و چیزی که از دیروز تا به‌حال همه را متعجب کرده، منتشر شدن عکس های جشن ازدواج «بهاره رهنما» توسط خودش است! هرچند پوشش او در این عکس ها، کاملاً منشوری نبود اما همین نوع پوشش در بیشتر عکس ها نشان می دهد رهنما کاملاً آگاهانه و با برنامه اقدام به این کار کرده است و با این حساب اولین سلبریتی است که از انتشار تصاویر خصوصی اش دلخور نیست.

    کاربران فضای مجــازی به تصاویر جشن ازدواج بهاره رهنما چه واکنشی نشان دادند؟

    عکس‌های ازدواج مجدد بهاره رهنما، دیروز جزو داغ ترین اخبار و پربازدیدترین تصاویر فضای مجازی بود و واکنش مخاطبان این فضا، چه در گروه‌های تلگرامی، چه در پیج‌های اینستاگرامی زیر این عکس‌ها و چه در قالب توئیت، قابل تامل بود. اگر بخواهیم نظرات و واکنش مخاطبان اینستاگرامی در این باره را دسته بندی کنیم، می توان اولین دسته را «ذوق زدگان» دانست؛ افرادی که خوشحال شده اند یا حداقل به ظاهر ابراز شادمانی می کنند. این افراد به گفتن تبریک و آرزوی موفقیت اکتفا می کنند. مثلاً «مهناز» یکی از کاربران می گوید: «با آرزوی بهترین ها برای هنرمند عزیز کشورمون … خوشبخت و شاد باشید خانم!» دسته دیگر «الگو بگیرها» هستند که به تحلیل و پرس و جو درباره سبک و سیاق جشن و لباس و تاج و تور و پذیرایی پرداخته اند؛ «مهدیس» یکی از این کاربران است که از تاج عروس خانم خوشش آمده و نوشته: «تاج قشنگیه! کسی میدونه این مدل تاج ها رو کجا میشه سفارش داد؟». یا کاربر دیگری که از پیراهن تور رهنما خوشش نیامده و نوشته: «لباسش افتضاااحههههه». دسته دیگر اما افرادی هستند که می توان نام «منتقدان» و «ایرادگیرها» را بر آن ها گذاشت و در این شبکه ها به وفور یافت می شوند؛ مثلاً کاربری که در انتقاد به این رفتار خانم بازیگر ابراز کرده: «واسه بازیگرا ازدواج و طلاق مثل عوض کردن لباس شده». در واقع این دسته از کاربران از سبک زندگی سلبریتی ها گلایه دارند و در عین حال علاقه مندند ببینند آن ها چه می کنند! در کنار پیام های تاسف یا آرزوی خوشبختی، بحث و جدل های لفظی زیر این پست‌ها، بین مخاطبان هم جالب است. نظرات بررسی شده از پیج اینستاگرام استودیوی فیلم برداری مراسم خانم رهنما برداشته شد .

    زندگی خصوصی شیشه ای!

    اصلاً چرا انتشار تصاویر ازدواج رهنما باید مهم باشد؟ چرا باید بین این همه درد و مشکل جامعه، به این موضوع این قدر ضریب داد؟ رهنما هم مثل خیلی های دیگر! مدتی زندگی مشترک داشته آن هم با یک فیلم نامه نویس موفق و مشهور، حالا هم بعد از حدود دوسال جدایی تصمیم به ازدواج مجدد گرفته! مشکل ماجرا کجاست؟ برای درک اهمیت ماجرا کمی باید به عقب تر برگردیم. به روزهایی که رهنما در اینستاگرامش عکس های خانوادگی منتشر می کرد. گذشت و گذشت تا این که دوز تصاویر خانوادگی خانم بازیگر کم شد. هواداران و دنبال کننده هایی که مدت ها پیگیر زندگی زناشویی زوج معروف و محبوب بودند نگران شدند که شاید زندگی آن ها به جدایی ختم شده! البته نگرانی شان هم بی جا نبود. اما بهاره رهنما مثل خیلی از سلبریتی های دیگر ترجیح داد سوال ایجاد شده را به شکل واضح جواب ندهد و تلویحاً گله کند از کسانی که در زندگی او سرک می کشند! بعد هم پُستی منتسب به او منتشر شد که در آن به تمام آقایان توهین خیلی بدی شده بود. در نهایت دیروز تصویر بی کیفیتی از مراسم ازدواج بهاره رهنما منتشر شد که در ظاهر توسط یکی از مهمانان پخش شده و به نظر می رسید مورد رضایت رهنما نبوده! بعد هم کمند امیرسلیمانی تصویری منتشر کرد و در نهایت کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی رهنما پر شد از تصاویر مربوط به این مراسم. حالا با این توضیح می شود ابعاد عجیب انتشار وسیع تصاویر مراسم توسط رهنما را به این شکل ارزیابی کرد:

    * در همه جای دنیا مردم نسبت به زندگی خصوصی سلبریتی ها به خصوص هنرمندان کنجکاو هستند، کنجکاوی که شاید چیزی به آن ها اضافه نکند اما ضرر آن چنانی هم ندارد و در این راستا خود هنرمندان معروف به فروش تصاویر ازدواج، تولد فرزند و… به رسانه ها اقدام و به طور اختصاصی پوشش برنامه را به یک رسانه محول می کنند اما نکته مهم در این است که انتشار عمومی این چنین تصاویری در فرهنگ و زندگی اجتماعی ما پذیرفته شده نیست. در آن سوی دنیا در راستای همین توجه به کنجکاوی مردم، خود هنرمندان جدایی و اختلاف سلیقه شان در زندگی مشترک را هم از طریق مدیر برنامه، وکیل یا بسترهای فضای مجازی به شکل رسمی پوشش می دهند.

    * در همه جای دنیا هنرمند نسبت به هنجارهای جامعه اش متعهد است، یک هنرمند در مراسم اسکار نمی تواند با هر لباسی که خواست حاضر شود یا در فضای مجازی هر موضع سیاسی که خواست بگیرد؛ متناسب با فرهنگ ما شکل ماجرا درباره هنرمندان ایرانی تغییر می کند به خصوص اگر آن فرد در تلویزیون بیشتر فعال بوده و به واسطه رسانه ملی مشهور شده باشد تا سینما. چهارچوب رفتار هنرمند در کشور ما خیلی متفاوت و متعهدانه تر است. هنرمند به فرهنگ مردم کشورش مثل قناعت، صبر، ادب، احترام به بزرگ تر و… متعهد است و بارها هنرمندانی را در قاب تلویزیون دیدیم که درباره موضوعات مختلف به مردم توصیه هایی داشتند. قطعاً نمی خواهیم ادعا کنیم با انتشار این تصاویر، چندین و چند ارزش و هنجار جامعه ما شکسته شده و کاملاً پذیرفته شده است که مراسم ازدواج یک هنرمند باید از سطح عمومی زندگی مردم هم بالاتر باشد؛ اما انتشار وسیع تصاویر چنین مراسمی آن هم با آن پوشش قابل درک نیست.

    * در بسیاری از مراسم هنری و حتی مراسم خصوصی هنرمندان بین المللی، شاهد این هستیم که برندهای معروف دنیا به عنوان حامی مالی بخشی از کار را به عهده دارند اما در این زمینه فعالیت ها بسیار شفاف است. به نظر می رسد بخشی از تصاویر منتشر شده توسط رهنما در قالب تشکر از مزون، استودیوی فیلم برداری، آرایشگر، تشریفات و حتی تاکید روی برند تولیدات آقای داماد هم در این راستا بوده! هر چند این ادعا را نمی توان ثابت کرد اما برخی زوایای انتشار این تصاویر را باز می کند. نکته دیگر این که در تمام تصاویر اینستاگرامی خدمات دهنده ای تگ شده که محتوای پیج خودش مناسب نیست.

    * این بخش از مطلب مختص خانم رهنما نیست و درباره جایگاه سلبریتی ها در جامعه ماست. هنرمند می تواند میانبُر مهمی باشد برای جا انداختن خیلی چیزها در یک جامعه. شاید بخشی از نقد ماجرا متوجه کسانی باشد که دوست دارند سلبریتی ها را فراتر از یک بازیگر، مجری، فوتبالیست و… با حضور در ویژه برنامه های عید و مناسبت های دیگر در قامت یک الگو، جامعه شناس یا مشاور خانواده معرفی کنند و این جاست که اثر رفتارهای آن آدم روی جامعه بیشتر می شود و هزینه اشتباهاتش بالاتر می رود. آن وقت آن بازیگر، مجری یا هر کس دیگری هر جور دلش بخواهد به انواع جلوه گری برای جامعه دست می زند و مثلا کیف و کفش و لوازم آرایش هم تبلیغ می کند. به طور مثال یکی از سلبریتی ها به خاطر ازدواج با همکارش مدتی توی دید بود، بعد هم تصویر صورت ضرب و شتم شده اش را منتشر کرد و این روزها هم که به شکل دیگری حاشیه ساز شد. مخلص کلام، سلبریتی ها را به طور شفاف در جایگاه واقعی شان معرفی کنیم؛ نه بیشتر، نه کمتر.

    منبع:خراسان

  • مردی که در همه عکس‌های عروسی بهاره رهنما دیده می‌شود، کیست؟+تصاویر

    محسن مالجو، استاد دانشگاه است و برای تفنن کار مراسم عروسی هم انجام می‌دهد و ممنونم از این دوست قدیمی که به بهترین شکل مراسم ما رو پوشش داد…

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/6/6/6689013_634.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/6/6/6689037_271.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/6/6/6689036_876.jpg

    منبع:آخرین خبر

  • از مدل ماشین عروس تا سلفی بهاره رهنما و همسرش در حرم امام رضا+تصاویر

    تصاویری از ماشین عروس بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و همچنین سلفی این بازیگر زن با همسر جدیدش در مشهد مقدس در این مطلب گردآوری شده است.
    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تصاویری که در خصوص مراسم ازدواج بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده اینگونه برداشت می شود که ماشین عروس بهاره رهنما و همسرش یک دستگاه خودرو ب ام و X3 بوده است.

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/6/5/6683689_297.jpg

    سلفى بهاره رهنما و همسرش در حرم امام رضا(ع)

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/6/5/6683713_405.jpg

  • نظرات بسته شده است.