هر کاربر آیفون باید این سه ترفند اساسی را بداند

هر کاربر آیفون باید این سه ترفند اساسی را بداند

هر کاربر آیفون باید این سه ترفند اساسی را بداند

گوشی های هوشمند آیفون

 

کاربر قدیم و جدید ندارد! هر کسی که از گوشی های هوشمند آیفون استفاده می کند باید این سه ترفند اساسی را بداند! البته اگر از آن دسته از افرادی هستید که به تازگی آیفون خریده اید و همچنین اولین آیفونی است که دارید، دانستن این ترفندها برای شما واجب است، با ما همراه باشید  

 

در حال حاضر، سه ترفند مهم و اصلی در سیستم عامل iOS را برای شما آماده کرده ایم که تمام کاربران آیفون و آیپد می توانند از آنها استفاده کنند.

 

چگونه برنامه های روی صفحه اصلی (Home Screen) را انتقال دهیم؟

هر برنامه ای که بر روی آیفون خود نصب می کنید، در صفحه نمایش اصلی شما قرار می گیرد. شما می توانید با نگه داشتن انگشت خود بر روی برنامه ها، آنها را جا به جا کنید. بیش از اندازه بر روی برنامه ها مکث نکنید و یا اینکه می توانید ویژگی لمس سه بعدی (۳D Touch) را فعال کنید. زمانی که همه برنامه های شما تکان خوردند (اصطلاحا لرزش داشتند)، برنامه مورد نظر خود را انتخاب و به هر جایی که مایلید انتقال دهید. حتی می توانید آنها را به صفحه دیگر منتقل کنید. اگر برنامه را گرفته و به سمت راست آخرین صفحه ای که در سمت راست منو وجود دارد منتقل کنید، صفحه جدیدی برای برنامه ها ایجاد خواهد شد.

 

 مشکلات سیستم عامل ios

 

چگونه یک پوشه مخصوص برنامه ها بسازیم؟

برای ایجاد یک پوشه مخصوص برنامه ها، انگشت خود را بر روی یک برنامه نگه داشته و آن را به بالای برنامه دیگری بکشید ( اصطلاحا Drag کنید). زمانی که پوشه ساخته شد، می توانید برنامه های بیشتری را با کشیدن (Drag) به پوشه منتقل کنید. بر روی پوشه مورد نظر ضربه زده تا آن را گسترش دهید. سپس می توانید هر برنامه را با Drag کردن به آن پوشه منتقل و یا از پوشه حذف کنید.

 

چگونه برنامه های آیفون را Uninstall کنیم؟

برای Uninstall کردن برنامه های کافیست به آرامی انگشت خود را بر روی آن نگه داشته تا آیکون برنامه شروع به تکان خوردن کند. با این کار یک علامت X کوچک در بالای هر برنامه ای که مجوز Uninstall کردن آن را دارید، ظاهر خواهد شد. بر روی آیکون X ضربه بزنید تا برنامه مورد نظر شما Uninstall شود.

 

البته هر برنامه ای که خودتان دانلود و نصب کرده اید را می توانید به راحتی حذف کنید. در iOS 11 حتی می توانید برخی از برنامه های پیش فرض مانند Stocks و Map (نقشه) را نیز حذف کنید. اگر آیفون ۶ یا آیفون های بعد آن را دارید، هر برنامه ای را نمی توانید حذف کنید در واقع سیستم عامل iOS محدودیت هایی برای برنامه های پیش فرض خود قائل است. ویژگی لمس سه بعدی یا ۳D Touch را هم فراموش نکنید. این ویژگی جالب به شما اجازه می دهد تا به سختی برای برنامه های خود، میانبر بسازید.

 

منبع:mag.plaza.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.