هراز و کندوان تاسوعا و عاشورای حسینی یکطرفه می شود

هراز و کندوان تاسوعا و عاشورای حسینی یکطرفه می شود

هراز و کندوان تاسوعا و عاشورای حسینی یکطرفه می شود

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هراز و کندوان
فرمانده پلیس راه مازندران گفت که بر اساس جدول تنظیم شده محدودیت ترافیکی، جاده های هراز و کندوان برای تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی یکطرفه می شود.

 سرهنگ علیرضا قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و پیوند خوردن آن با روز تعطیل جمعه و همچنین همزمانی با آخرین روزهای تعطیلات تابستانی، پیش بینی می شود تردد و سنگینی بار ترافیکی در محورهای مازندران افزایش یابد.

وی گفت: بر این اساس محدودیت ترافیکی در محور های مواصلاتی استان به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر فردا سه شنبه آغاز می شود و تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه دوم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

 

سرهنگ قدمی با اعلام این که در مدت اجرای جدول محدویت های ترافیکی جاده ای مازندران تردد تمامی موتور سیکلت ها به استثنای نیروهای امدادی و انتظامی از محور های هراز و کندوان ممنوع است ، محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) را به شرح زیر اعلام کرد:

 

** جاده کندوان

– تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی) در جاده کندوان از ساعت ۱۴ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۲ بامداد چهارشنبه ۲۸ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲ بامداد روز همان روز از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود.

 

– تردد تمامی وسایل نقلیه به اسنثنای خودروهای امدادی و انتظامی از ساعت ۱۲ ظهر جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۵ ظهر شنبه در مسیر رفت به کرج یکطرفه می شود .

 

– تردد تمامی وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا یک بامداد دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۲۰ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

 

**جاده هراز

– تردد تمامی وسایل نقلیه به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی از ساعت ۱۲ ظهر جمعه تا ۲ بامداد شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۴ روز جمعه ۳۰شهریور از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می شود.

 

– تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به آمل ممنوع است و از ساعت ۱۸ روز شنبه از آب اسک در مسیر رفت به تهران یکطرفه می شود .

 

– آمد و شد کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب روز سه شنبه ۲۹ شهریور از محور هراز ممنوع است.

 

– تردد کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب از جاده هراز ممنوع است.

 

– تردد کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز شنبه ۳۱ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه اول مهر از جاده هراز ممنوع است.

 

– ممنوعیت تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان پابرجاست.

 

**سوادکوه

– تردد تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا پایان شب روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور سواد کوه به سمت تهران و برعکس ممنوع است .

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.