مژده به دوستداران حل جدول: جدول شرح در متن جذاب در سایت جدول یاب


مژده به دوستداران حل جدول: جدول شرح در متن جذاب در سایت جدول یاب

سایت جدول یاب,حل جدول,حل کردن جدول

 
وب سایت «جدول یاب» با افتخار اعلام می دارد جدول «شرح در متن» برای دوستداران این سرگرمی مفید در سایت قرار گرفته است. جدول های شرح در متن سایت جدول یاب تماما طراحی شده توسط طراحان خبره است. این جدول ها توسط مجلات پر مخاطب «کلبه سرگرمی» و «کولاک» پشتیبانی می شوند.

جدول شرح در متن که برای اولین بار با طراحی شکیل در یک سایت فارسی زبان قرار گرفته است، سرگرمی بسیار مفید برای کسانی است که علاقه دارند اطلاعات عمومی خود را به بوته آزمایش بگذارند.

جدول های شرح در متن سایت جدول یاب دارای امتیاز هستند. تیم طراحی جدول سایت جدول یاب، با توجه به  نوع جدول، آنها را به ترتیب از آسان تا سخت درجه بندی کرده و برای حل هر جدول زمان خاصی را در نظر گرفته اند.

این جدول ها با شیوه خاصی امتیاز دهی و با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربران حل می شود و در پایان امتیاز هر کاربر بلافاصله برای او محاسبه می گردد.

برای حل جدول های شرح در متن موجود در سایت جدول یاب کافیست وارد سایت شده و عضویت خود را با یک ایمیل در آن به ثبت برسانید. سپس از طریق منوی «حل جدول» وارد بخش «شرح در متن» شده و هر کدام از جدول ها را که علاقه دارید، انتخاب کنید. جدول های شرح در متن سایت بر حسب تاریخ طبقه بندی شده اند.

 پیشنهاد می شود برای آشنایی سوالات، در ابتدا از جداول «آسان» آغاز کنید و سپس سراغ حل جدول های سخت بروید. نکته مهم در حل این جداول مدیریت زمان است. چرا که برای حل هر جدول، زمان خاصی تعیین شده است.

 در پایان چنانچه زودتر از زمان معین، جدول حل شود: به ازای هر ۵ ثانیه، کاربر یک امتیاز اضافه می گیرد. و اگر حل جدول بیشتر از زمان تعیین شده طول کشید: به ازای هر ۵ ثانیه، یک امتیاز کسر می شود. بنابر این توصیه می شود زمان را در حل این جدول هدر ندهید و ابتدا سوالاتی را که بلد هستید حل کنید.

تیم طراحان سایت جدول یاب برای دوستداران جدول «سودوکو»  نیز جدول های متنوعی را در نظر گرفته است. در حال حاضر غیر از شرح در متن، جدول «سودوکو» نیز برای دوستداران حل جدول در سایت قرار گرفته است. همچنین بخش جدیدی به نام «نکات جدولی» در منوی بالای سایت قرار گرفته تا از طریق مطالعه مطالب آن، حل جدول برای کاربران آسانتر باشد.

سایت جدول یاب قصد دارد در آینده ای نزدیک جدول کلاسیک را نیز در سایت خود قرار دهد. این جدول در مرحله طراحی است و قرار است بعد از بارگزاری سوالاتی که توسط طراحان جدول طرح شده روی جدول ها، برای استفاده دوستداران جدول کلاسیک در سایت قرار بگیرد.
همچنین برای آنها که دوستدار جدول «واژه یابی» هستند هم این مژده را می دهیم که به زودی جدول های متنوع و سرگرم کننده واژه یابی در سایت قرار خواهد گرفت.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.