مرگ پنج ایرانی در سانحه تصادف در ترکیه (+اسامی)


مرگ پنج ایرانی در سانحه تصادف در ترکیه (+اسامی)

اخبار,اخبار حوادث,تصادف ایرانیان در ترکیه

پنج تبعه ایرانی طی سانحه رانندگی در مسیر شهر بایبورد – گوموشحانه در شمال شرقی ترکیه جان باختند.

به گزارش ایران آنلاین، این ایرانیان با یک دستگاه خودرو سواری به رانندگی علیرضا.ب ۳۸ ساله در چاله ای به عمق ۱۰ و دهانه ۱۰ متری در مسیر جاده که جهت احداث فاضلاب کنده شده بود، سقوط کرده و جان باختند.

 

محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: اتباع ایرانی شامل دو خانواده و در مجموع هشت نفر بودند که پنج نفر جان باخته و سه نفر از آنها نیز مجروح شده و به بیمارستان بایبورد منتقل شدند.

 

وی با اشاره به اعزام عوامل کنسولگری ارزروم به محل حادثه و بررسی میدانی موضوع، اظهار کرد که برای رسیدگی به وضعیت درمانی سه مجروح حادثه که ۲ کودک ۱۲ ساله و یک کودک ۲ ساله هستند، اقدام لازم در حال انجام است.

 

پلیس ترکیه نیز در گزارشی اعلام کرد که این حادثه به علت بی احتیاطی راننده و در ساعت ۲۱ دیشب اتفاق افتاده است.

 

بنا به ادعای پلیس ترکیه، در محل حادثه که برای احداث تاسیسات فاضلات به عمق و دهانه ۱۰ متر حفاری انجام شده بود، علائم و هشدارهای جاده ای نصب شده است.

 

به گزارش پلیس ترکیه، بلافاصله پس از این حادثه و پشت سر خودرو ایرانی، یک خودرو مینی بوس ترکیه نیز با چهارسرنشین در همین محل سقوط کرده که سه نفر از سرنشین آن خودرو نیز جان باخته اند و یک نفر نیز مجروح شده است.

 

اسامی ایرانیان کشته شده سانحه تصادف در ترکیه

به گزارش ایسنا، ابراهیم طاهریان سفیر ایران در ترکیه با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده جانباختگان سانحه خودرو در استان بیابورت ترکیه، گفت: با تلاش‌های انجام شده از سوی بخش کنسولی سفارت ایران در انکارا و سرکنسولگری ایران در ارزروم نسبت به بررسی وضعیت مجروحین حادثه اقدامات مقتضی انجام شد.

 

وی افزود : برابر گزارش بخش‌های کنسولی کشورمان در حادثه مزبور متاسفانه پنج نفر از هموطنان ایرانی به اسامی علیرضا باقی زاده ، الهه شاکری نصب ، آدرینا باغی زاده ، کاظم پور محمدی و فریده مولوی جان خود را از دست داده‌اند و الباقی سرنشینان خودروو که مجروح گردیده‌اند نیز به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.