مدهای عروسی سال ۲۰۱۸


مدهای عروسی سال ۲۰۱۸

هر سال مدهایی که در جشن های عروسی فرمانروایی می کنند، تغییر می کند. به عنوان مثال یک سال تاج های بزرگ عروس مد بوده و سال بعد به مدل های ساده تر و کوچک تر تغییر کرد. اگر دوست دارید بدانید که در سال ۲۰۱۸ چه چیزهایی برای جشن عروسی مد می شوند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

دسته گل

اگر به عکس های عروسی سال ۲۰۱۷ نگاهی بیاندازید، خواهید دید که اکثر دسته گل ها به شکل گرد و جمع جور بودند و تنها با گل تزیین می شدند، به بیان دیگر خبری از برگ های سبز در آنها نبوده، اما سال ۲۰۱۸ همه چیز تغییر می کند. دیگر اثری از دسته گل های مینیمالیست نیست، بلکه دسته گل های کلاسیک بار دیگر توجهات را به سمت خود جلب کرده اند. دسته گل های آبشاری که با برگ های سبز تزیین شده اند. البته قبل از سفارش دست گل تان با طراح آن مشورت کنید و مطمئن شوید که آیا دسته گل آبشاری به لباس عروس شما می آید یا خیر.

 

مد عروسی سال 2018,مدهای عروسی در سال 2018

در سال ۲۰۱۸ دسته گل های آبشاری که با برگ های سبز تزیین شده مد شده اند

 

کارت عروسی

زمانی که صحبت از کارت عروسی می شود ما یاد کارت های سفید با طرحی ساده به روی آن می افتیم، اما کارت های عروسی سال ۲۰۱۸ تمام ذهنیت ما را تغییر خواهند داد. در واقع در سال جاری کارت های عروسی خاصیت کلاسیک و رسمی خود را از دست می دهند و ظاهری مدرن و فانتزی تر به خود می گیرند.

 

اگر چه در کارت های عروسی سالها قبل، رنگ سفید حرف اول را می زد اما امسال رنگ ها جایشان را با رنگ سفید عوض کرده اند. نه تنها رنگ، بلکه طرح های ساده نیز جایشان را به طرح های متنوع تر و خلاقانه تر داده اند.

با این شیوه، عروس و دامادها بهتر می توانند از طریق رنگ ها، طرح ها و جزییات، شخصیت و علاقمندی های خود را بیان کنند. به بیان دیگر دست آنها در به کار بردن خلاقیت در کارت های دعوت شان، بازتر شده است.

بنابراین اگر شما هم از کارت های عروسی ساده و سنتی خسته شده اید، حال می توانید تنوع بیشتری را در آنها ببینید.

 

مدهای عروسی,مدهای سال 2018

در سال ۲۰۱۸ کارت ها با رنگ های متنوع جایشان را به کارت های سفید و ساده می دهند

 

کیک

آیا فرق کیک های خامه ای و کیک های فوندانت را می دانید؟ ساده است! کیک های خامه ای پر از خامه هستند، سطح رویی آنها نیز با خامه تزیین شده است اما کیک هایی که با خمیر فوندانت درست می شوند، سفت هستند، به همین دلیل می توان طرح های متفاوتی را روی آن اجرا کرد. البته بدی کیک های فوندانت این است که بسیاری از مردم طعم آن را دوست ندارد. بنابراین زوج های جوان مجبورند که میان طعم خوب یا ظاهر زیبا، یکی را انتخاب کنند.

 

اگر چه چند سالی است که کیک های فوندانت با آن طرح ها و دیزاین های زیبایی که دارند، توجه مردم را به خود جلب کرده اند اما سال ۲۰۱۸ سال کیک های خامه ای ست از این رو که زوج ها دوست دارند تا کیک عروسی شان ظاهری طبیعی تر داشته باشد. در واقع آنها سادگی را به تجملات ترجیح داده اند. علاوه بر آن، این نوع کیک ها طعم بهتری دارند و میهمان ها را راضی روانه خانه هایشان خواهند کرد. 

 

مد 2018, آشنایی با مدهای 2018

سال ۲۰۱۸ سال کیک های خامه ای است

 

تزیینات کیک

در تزیین کیک های خامه ای عروسی، معمولا تنها از رنگ های سفید و صورتی کمرنگ استفاده می شد اما از آنجا که سال ۲۰۱۸ سال رنگ هاست، در تزیینات کیک نیز رنگ های بیشتری را خواهیم دید. به بیان دیگر علاوه بر سفید، رنگ های سبز و قرمز نیز بر کیک ها هنرنمایی می کنند.

 

جدا از تغییر رنگ کیک، سایز کیک ها نیز دچار دگرگونی می شود. دور کیک های بزرگ و چند طبقه را خط بکشید. در سال ۲۰۱۸، کیک های کوچک تر مد می شود که به نفع عروس و داماد خواهد بود، از این رو که علاوه بر هزینه کمتر، بریدن و سرو آن نیز راحت تر خواهد بود.

 

اصول و نحوه برگزاری جشن عروسی در سال 2018,ایده هایی برای عروسی در سال 2018

در سال ۲۰۱۸ در تزیینات کیک نیز رنگ های بیشتری را خواهیم دید

 

شنل

یکی دیگر از مدهای ۲۰۱۸ برای عروس خانم ها، شنل است. شاید احساس کنید که انداختن شنل مدلی سنتی و قدیمی است اما زود قضاوت نکنید. اگر شنل تان را به درستی و متناسب با لباس عروس تان انتخاب کنید، بسیار هم رمانتیک و رویایی به چشم خواهید آمد.

 

برای انتخاب پارچه شنل یا حتی لباس عروس نیز در سال ۲۰۱۸، کرپ نظر طراحان بسیاری را به خود جلب کرده است. از این رو که نسبت به دیگر پارچه ها سبک تر و آزادتر بوده و امکان حرکت کردن عروس را برایش راحت تر می کند.

 

مدهای عروسی در سال 2018, زیباترین مدهای سال 2018

در سال ۲۰۱۸ برای پارچه شنل یا حتی لباس عروس کرپ بهترین انتخاب است

 

لباس عروس

شاید زمانی که صحبت از مدل لباس عروس می شود، تنها ذهن تان به سمت مدل های باز یا حتی آستین بلند برود، اما آیا تا به حال به لباس عروسی با آستین یک طرفه فکر کرده اید؟ سال ۲۰۱۸، سال تنوع است بنابراین اگر شما هم می خواهید به لباس عروس تان تنوعی دهید، لباس عروسی را انتخاب کنید که آستینی یک طرفه دارد. مدل های آستین دار یا باز را همه دیده اند، اما شما با این مدل مطمئنا در جمع به زیبایی خواهید درخشید.

 

مدهای سال 2018,مد عروسی سال 2018

در سال ۲۰۱۸ لباس عروسی را انتخاب کنید که آستینی یک طرفه دارد

 

منبع : bartarinha.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.