محبوبترین رنگ موهای ۲۰۱۸ را بشناسید!


محبوبترین رنگ موهای ۲۰۱۸ را بشناسید!

پرطرفدارترین رنگ موی ۲۰۱۸ را می شناسید؟ فرقی نمی کند چه لباسی پوشیده اید یا در چه موقعیتی هستید؛ اولین ویژگی که در ظاهر شما جلب نظر میکند رنگ مو و مدلی است که برای موهایتان انتخاب کردهاید.

شما برای انتخاب رنگ موهایتان چه معیارهایی دارید؟ از آخرین باری که رنگ موهای خود را تغییر دادید چند وقت میگذرد؟
در این مطلب نگاهی داریم به رنگ موهایی که امسال مورد توجه بیشتری قرار خواهند گرفت و رنگ موی سال ۲۰۱۸ از میان آنها شناخته خواهد شد و این رنگها در سال جاری میلادی به نماد جذابیت تبدیل میشوند. رنگ موهایی که میتوانند گزینههای خوبی برای رنگ تازه موها در آستانه نوروز باشند:

خانواده قرمز همچنان در فهرست محبوبترین رنگ مو ۲۰۱۸، همراه با یک سورپرایز
در چند سال اخیر خانواده رنگ موهای قرمز مورد توجه ویژه استایلیستها، فعالان مد و فشن، هنرمندان و سلبریتیها قرار گرفتهاست و فعالیتهای برندهای مطرح آرایشی نشان میدهد رنگهای این خانواده همچنان درمیان محبوبترین فهرست رنگ موهای ۲۰۱۸ خواهد بود.

اما نکته جالب، ابراز علاقهمندی افراد با سنین مختلف به رنگ مسی و به ویژه مسی تیره در این خانواده از رنگ موهاست. رنگی گرم و باشکوه که گزینه خوبی برای نشان دادن وقار و در عین حال جسارت و جذابیت دخترانه است.

همچنین استفاده از آمبره مسی تیره به این صورت که ریشهها تیره و ساقه و نوک موها روشن باشند نیز از ترندهای جذاب امسال خواهد بود.

 

رنگ مو 2018،بهترین رنگ مو 2018،رنگ مو

 
از ویژگیهای خاص رنگ مسی، سازگاری و تناسب آن با پوستهای روشن و تیره است. این رنگ مو حتی کوچکترین تغییرات در مدل و اندازه موها را نیز کاملا چشمگیر و جذاب نشان خواهد داد و قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب این رنگ به عنوان رنگ مو در سال ۲۰۱۸ است.

بلوند همچنان میدرخشد!
رنگهای بلوند را میتوان همچنان در ردیف رنگ موهای محبوب در سال ۲۰۱۸ شناخت. داشتن موهایی درخشان و روشن، انتخابهای گستردهای برای لباس پوشیدن و استفاده از اکسسوری و جواهرات متنوع به وجود میآورد؛ اما فعالیتهای اشخاص و چهرههای تاثیرگذار در شبکههای اجتماعی نشان میدهد که رنگهای “بلوند طبیعی” و “بلوند فوق العاده روشن” در کانون توجهات قرار خواهند گرفت و این بازگشتی به دوران مد کلاسیک و نمادهای فشن در دهه ۷۰ میلادی محسوب میشود.

این رنگهای بلوند علاوه بر نمود طبیعی روی موها، درخشش و جذابیت چشمگیر و ظریفی را رقم میزنند.

ترکیب رنگ موی بلوند طبیعی با پوستهای سبزه و تیره، کنتراستی فانتزی و زیبا میسازد و با پوستهای روشن، بسته به استایل صورت و طرز پوشش، میتواند باعث بوجود آمدن ترکیبهای آرایشی گرم تا مات شود.

رنگ موی “بلوند فوق العاده روشن” که یادآور آرایش موی ستارههای قدیمی هالیوود است؛ نیز، گزینه مناسبی برای افرادی که دوست دارند همواره شیک و رازآلود به نظر برسند، محسوب میشود.

همچنین انتخاب انعکاسهای مختلف این خانواده از رنگ مو و استفاده از آنها با تاکتیکهای هایلایت، آمبره و بیبی لایت (Babylight) که نوعی هایلایت (Highlight) ظریف روی تکههای بسیار نازک موها است؛ انجام میشود نیز، گزینههای قابل توجهی به نظر میرسند.
 

رنگ مو 2018،بهترین رنگ مو 2018،رنگ مو

 
ساده مثل قهوه ای روشن
اگر تمایلی به رنگ موهای بلوند ندارید؛ رنگ قهوهای میتواند انتخاب مناسبی در سال ۲۰۱۸ برای شما باشد.
قهوه ای روشن نمودی جذاب برای خانمهای فعال در اجتماع به حساب میآید؛ رنگ مویی که به راحتی با استایلهای مختلف سازگار میشود و روی انواع پوست صورت به زیبایی مینشیند.

رنگ مو 2018،بهترین رنگ مو 2018،رنگ مو

 
بلوند بژ براق؛ انتخابی درخشان برای رنگ موی ۲۰۱۸
درخشش و گرمای رنگ بژ در ساقه و نوک تارهای مو، باعث میشود موها پرپشتتر به نظر برسد و به نوعی به موها بُعد خواهدداد.

ترکیب این رنگ با پوستهای روشن موجب جلوهای گرم و صمیمی از چهره خواهدشد و بر روی پوستهای سبزه، ظاهری جذاب و جسور رقم خواهدزد و احتمالا به همین دلیل برای انتخاب به عنوان رنگ موی سال ۲۰۱۸ شانس بالایی دارد.

 

رنگ مو 2018،بهترین رنگ مو 2018،رنگ مو

 
علاوه بر رنگ موهایی که درباره آنها صحبت کردیم؛ رنگهای ماهاگونی، شکلاتی و نسکافهای نیز در سال ۲۰۱۸ مورد توجه قرار خواهند گرفت. نکته جالب درباره رنگ موهای محبوب امسال سادگی و جلوه طبیعی آنهاست؛ موضوعی که باعث میشود بتوانیم این رنگها را حتی در خانه نیز برای موهای خود بسازیم.

کمپانیهای معتبر رنگ مو مانند گارنیه، کیتهای رنگ مویی را وارد بازار کردهاند و با عرضه یکجای “رنگ مو” ، “نرمکننده مخصوص” ، “اکسیدان مناسب” و حتی دستکش، رنگ کردن موها در خانه را به تجربهای آسان و البته لذتبخش تبدیل کرده اند.

از فهرست محبوبترین رنگ موهای ۲۰۱۸ شما کدام رنگ را انتخاب میکنید؟

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.