قیمت روز مسکن امروز ۱۳۹۷/۰۷/۱۷

قیمت روز مسکن امروز ۱۳۹۷/۰۷/۱۷

قیمت روز مسکن امروز ۱۳۹۷/۰۷/۱۷

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , بازار مسکن
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد ۷۵ متری در بریانک با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان و واحد مسکونی ۸۰ متری در دروس به قیمت قیمت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان معامله شده است. 

به گزارش تسنیم، یک واحد ۷۵ متری ۳ ساله در بریانک (منطقه ۱۰) به قیمت ۵۴۰ میلیون تومان معامله شده، هر مترمربع از این واحد ۷٫۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحد نوسازی  با همین متراژ در منطقه ۱۸ محله بهداشت با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان فروخته شده است.

 

یک دستگاه آپارتمان ۸۳ متری ۲ سال ساخت در جنت‌آباد شمالی به قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، واحد مسکونی به مساحت ۷۹ مترمربع در کوثر به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان)، واحد ۸۱ متری در سازمان برنامه به قیمت ۹۵۵ میلیون تومان و آپارتمان نوساز ۸۰ متر واقع در زنجان با قیمت  613 میلیون تومان فروخته شده است.

 

یک خریدار در آپادانا برای واحد ۸۰ متری یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان پرداخت کرده است، این واحد مسکونی ۳ سال ساخت است. همچنین در کرمان یک واحد مسکونی ۸۰ متری یک ساله به قیمت ۵۷۱ میلیون تومان و واحدی با همین متراژ در  دروس به قیمت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.