قتل دختر جوان به خاطر ارتباط پنهانی +عکس


قتل دختر جوان به خاطر ارتباط پنهانی +عکس

مرد خیانتکار برای فاش نشدن ارتباط پنهانی‌اش، دختر جوان را کشت و جسدش را دفن کرد. 

به گزارش جام‌ جم، رسیدگی به این پرونده از دهم دی ماه امسال و به دنبال ناپدید شدن دختر ۲۸ ساله‌ای در ساری آغاز شد. خانواده دختر جوان در جریان تحقیقات مدعی شدند، دهم دی لیلا از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. تلفن همراهش در این مدت خاموش است. او ما را از حال خودش بی‌خبر نمی‌گذاشت و مطمئن هستیم حادثه‌ای برای او رخ داده است.

 

پرونده ۱۸ دی ماه در اختیار پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت و کارآگاهان تجسس در این رابطه را آغاز کردند.

 

بررسی‌های پلیسی نشان داد، لیلا با مرد جوانی یک شرکت خصوصی را اداره می‌کردند. ماموران که به شریک لیلا مشکوک شده بودند تحقیقات را روی او متمرکز کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران دراین باره به جام‌جم گفت: تنها مظنون پرونده در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت دختر جوان شد، اما پس از بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشود و راز قتل دختر ۲۸ ساله را فاش کرد. متهم که ۲۹ ساله و صاحب همسر و فرزند است درباره انگیزه‌اش از جنایت مدعی شد، من و مقتول با هم ارتباط داشتیم و پس از مدتی با مشکل روبه‌رو شدیم.او تهدید می‌کرد که ماجرای ارتباط پنهانی را به همسرم می‌گوید. از تهدیدهایش خسته شده بودم به همین خاطر تصمیم به قتل گرفتم. روز جنایت او را در شرکت به قتل رساندم و بعد جسدش را به یکی از روستاهای اطراف شهر برده و دفن کردم.

 

سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی ادامه داد: پس از اعترافات متهم، روز پنجشنبه تیمی از ماموران راهی محل دفن جسد شده و با راهنمایی قاتل، پیکر دختر جوان را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره ادعای متهم به قتل ادامه دارد.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.